Gjest Alterego666 Skrevet 21. august 2017 #41 Skrevet 21. august 2017 Ikke sikkert han kan se Messenger dersom dere ikke er fb-venner. Bruk 1881 og finn nummeret hans for å sende SMS. Jeg heier på jenter som tør å si at de liker sex. Menn som ser ned på det er tømpere. Jeg hadde en elskerinne for 15 år siden før det ble slutt etter kort tid. Ti år senere fikk vi kontakt igjen, og det viste seg at begge bar på den andre. Vi er nå kjærester. Ikke kast bort ti år!
Gjest Coolaid Skrevet 21. august 2017 #42 Skrevet 21. august 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ONS med en fyr i helgen og for å være ærlig er den sexen vi hadde noe av det beste jeg har hatt! Den seksuelle kjemien var helt sinnsykt bra og vi passet bare utrolig bra sammen i senga. Og det merket jeg at han syntes også. Nå kjenner jeg at jeg nesten er litt trist for at det bare var den ene gangen og angrer litt på at jeg ikke fikk nummeret hans eller noe sånt.. hva hadde du som mann tenkt om en ONS tok kontakt i ettertid? Jeg vet navnet hans. Anonymkode: 939e4...e08 Hadde satt pris på det. Bare si det rett ut, vær ærlig så ser du om han er interessert.
Nmtt Skrevet 21. august 2017 #43 Skrevet 21. august 2017 Hvordan var det etter sexen da? Snakket dere noe spesielt? Sov hos han/deg? Er ikke verre enn å hoppe i det Good luck chuck!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #44 Skrevet 21. august 2017 1 time siden, Nmtt skrev: Hvordan var det etter sexen da? Snakket dere noe spesielt? Sov hos han/deg? Er ikke verre enn å hoppe i det Good luck chuck! Jeg sendte han melding på messenger i går kveld, og han har ikke svart, så da er egentlig problemstillingen min løst😅 Vi snakka mye ja, i flere timer før sexen, jeg var der til 15.00 tiden dagen etter. Anonymkode: 939e4...e08 2
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #45 Skrevet 21. august 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har jeg sendt han melding 😅 På facebook hvor vi (selvsagt) ikke er venner, så usikker på om han i det hele tatt ser den, men.. da har jeg prøvd🙈 Anonymkode: 939e4...e08 Hvor gamle er dere? Mulig han bare var interessert i sex den ene kvelden, trenger ikke være at sexen ikke var digg eller at han ikke likte deg! Anonymkode: 53a5e...8d4
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #46 Skrevet 21. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gamle er dere? Mulig han bare var interessert i sex den ene kvelden, trenger ikke være at sexen ikke var digg eller at han ikke likte deg! Anonymkode: 53a5e...8d4 Tror ikke alder er avgjørende, men vi er voksne begge to Men det går fint altså, han har nok glemt meg nå og jeg får prøve å glemme han innen uka er omme😅 Anonymkode: 939e4...e08
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #47 Skrevet 21. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke alder er avgjørende, men vi er voksne begge to Men det går fint altså, han har nok glemt meg nå og jeg får prøve å glemme han innen uka er omme😅 Anonymkode: 939e4...e08 Janei, der der er det som er dumt med ONS, det er ofte ment som nettopp det av en av partene 🤔 Har opplevd det samme som deg også. Var ikke et ONS da, jeg var hos han på første date, og synst sexen var så utrolig bra. Men han ble helt stille etterpå. Så han ofte i byen og slikt, og han hilste hver gang. Sendte han en mld en god stund senere som han ikke svarte på. Noen dager senere likte han profilbildet mitt på face, men hørte aldri noe 😂 Noen er bare sære. Han var en del eldre enn meg, så føler det var noe med det da. Anonymkode: 53a5e...8d4
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #48 Skrevet 22. august 2017 vel, jeg og mitt "ONS" er gift nå;) En ok mann vil jo respektere deg for den moderne kvinnen du er, ikke stemple deg som billig. Og er han interessert, som deg, kan det jo kanskje utvikle seg til noe. Anonymkode: cdfa1...858 1
Nmtt Skrevet 22. august 2017 #49 Skrevet 22. august 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg sendte han melding på messenger i går kveld, og han har ikke svart, så da er egentlig problemstillingen min løst😅 Vi snakka mye ja, i flere timer før sexen, jeg var der til 15.00 tiden dagen etter. Anonymkode: 939e4...e08 Skjønner ikke greia med å ikke svare jeg... Men godt du sendte melding og var tøff! Tommel opp! 2
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #50 Skrevet 22. august 2017 Hvordan får man ONS? Anonymkode: bee20...663
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2017 #51 Skrevet 22. august 2017 Ingen utvikling, TS? Det er i tilfelle synd... Jeg heier på deg!
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #52 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, Alterego666 skrev: Ingen utvikling, TS? Det er i tilfelle synd... Jeg heier på deg! Absolutt ikke😅 han har lest den og svarer ikke. Innrømmer gjerne at jeg føler meg rimelig useless når han ikke gidder å ta seg 1 min til å sende avgårde et decent svar om at han dessverre ikke ønsker å gjenta det, men får bare respektere at han nok følte han hadde ølbriller og at jeg ikke er i hans liga eller hva det nå er som er feil. Shit happens🙈 Anonymkode: 939e4...e08
Gjest Alterego666 Skrevet 22. august 2017 #53 Skrevet 22. august 2017 Det var trist. Når du vet at han har lest den, er det strengt tatt ikke mer du kan gjøre. Ikke la ludderkommentarene her ta gleden ved god sex fra deg. Folk kan være utrolig dømmende, og overraskende ofte er kvinner kvinner verst. Lykke til! (Det kan jo faktisk skje at han kommer tilbake etter å ha tenkt seg om).
Ulla Ullsokk Skrevet 22. august 2017 #54 Skrevet 22. august 2017 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Absolutt ikke😅 han har lest den og svarer ikke. Innrømmer gjerne at jeg føler meg rimelig useless når han ikke gidder å ta seg 1 min til å sende avgårde et decent svar om at han dessverre ikke ønsker å gjenta det, men får bare respektere at han nok følte han hadde ølbriller og at jeg ikke er i hans liga eller hva det nå er som er feil. Shit happens🙈 Anonymkode: 939e4...e08 Det sier såpass mye om fyren at han ikke svarer noe som helst at du får være glad til! 2
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #55 Skrevet 23. august 2017 9 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Det sier såpass mye om fyren at han ikke svarer noe som helst at du får være glad til! Ja, er vel like greit😄 er jo ikke super vanskelig å finne en annen mann å ha sex med akkurat, men hadde vært fint med en fast, men da må jo begge ville. Anonymkode: 939e4...e08
pinar Skrevet 23. august 2017 #56 Skrevet 23. august 2017 Ryddet for personangrep og hets. pinar, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå