Gjest golli Skrevet 2. august 2002 #1 Del Skrevet 2. august 2002 Noen som vet om brudesalong som har vintercape, slikt med pelskant, helst hvit i Osloområdet. Tenkte å leie til bryllup i desember... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 2. august 2002 #2 Del Skrevet 2. august 2002 På Christiane brudesalong har de en nydelig hvit vinter bryllup kåpe/ cape med pels kanter. Kjempe fin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stinemor Skrevet 2. august 2002 #3 Del Skrevet 2. august 2002 Jeg må bare vise frem capene jeg har fått tak i til meg og dattera vår på 5 år som skal være brudepike. http://www2.davidsbridal.com/flowergirl_de...46&prodgroup=11 Jeg har ikke fått tak i disse i Norge bare sånn at du vet det, begge to er kjøpt via nettet i USA. Lykke til med letingen :D Stor klem fra Stinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 3. august 2002 #4 Del Skrevet 3. august 2002 Stinemor: For en NYYYDELIG cape! Så søtt når brudepiken har lik. Nesten sånn at jeg angrer på at jeg giftet meg på sommeren.. :oops: -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest golli Skrevet 3. august 2002 #5 Del Skrevet 3. august 2002 <husker du prisen på et slikt cape, du som så det hos Christiane brudesalong. var det med arm eller kun for å henge rundt, hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løven Skrevet 4. august 2002 #6 Del Skrevet 4. august 2002 Sjekket ikke så nøye på pris , da dette er uaktuellt for meg. I og med at vi gifter oss midt på sommeren. Er ganske sikker på at det var med arm og hette. Pelskant rundt ermene og hette kanten. Jeg synes den var kjempe fin. Hvis du sender en mail til dem så får du raskt svar tilbake. Og da kan du jo få flere detaljer av dem. Lykke til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå