Gå til innhold

Blødning en uke etter eggløsning! Skjønner ingenting :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Sluttet på cerazette (minipille) for ca. 2,5 mnd siden. Har hatt regelmessig syklus etter dette (og alltid tidligere også). 
Hadde eggløsning i forrige uke. Tok ikke test men hadde tydelige symptomer, og i tillegg stod det at jeg skulle ha det i fruktbarhets-appen (den har vært riktig så langt):P Men så får jeg plutselig blødning i dag, litt over en uke etter eggløsning? Skal egentlig ikke ha mensen før om enda en uke! Skjønner ingenting... Har aldri vært slik kluss før..  Nå ble det skikkelig kluss i fruktbarhets-appen også.. :sur:
Det er ikke bare litt spotting på papiret, men tydelig blødning. Har også typiske tegn på mensen (hodepine, murringer, irritabelhet osv). 

Har prøvd å lese meg litt opp på dette til ingen nytte dessverre. Det er sannsynligvis ikke festeblødning i og med at det blør såpass mye, og så kan det heller ikke være spontanabort da egget ikke kan ha festet seg så tidlig uansett.. :vetikke: 

Bare for å nevne det har jeg verken spist dårlig i det siste, stresset eller drevet med hardtrening... 

Noen som har opplevd lignende, eller har noen kloke svar?
 :helen:

Anonymkode: d0cd7...e88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynlig så har ikke syklusen din stabilisert seg etter p-pille slutt enda. Det kan ta tid selv om de første månedene var regelmessige.

Anonymkode: 49c30...cde

Skrevet

Helt normalt.

Anonymkode: 5ebc2...f6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...