AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #21 Del Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja om 50% stemmer vet jeg ikke, men ifølge tyske data har over dobbelt så mange skandinaviske barn adhd, ift Tyskland og Frankrike. I Frankrike finnes det knappe barn med adhd. Men jeg vet jeg har det da For å bli frisk fra brystkreft må man vel opereres? Elker mener du at mange tror de har det bare? Anonymkode: 9e9b8...d94 Nei, det stemmer ikke. Forekomsten er den samme over hele verden faktisk. Anonymkode: fbb0a...2a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 20. august 2017 #22 Del Skrevet 20. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg fikk ADHD diagnosen i voksen alder. Tror ikke adhd er noe du kan vokse av deg, men at den endrer seg. Ikke uvanlig at H'en blir mindre tydelig. Den indre uroen er nok der. Anonymkode: 34a4e...6b2 Ikke nødvendigvis, jeg har ADHD, og den såkalte indre uroen for meg er ikke der, har ikke vært siden jeg ble voksen (15 år siden). Blir litt irriterrt over at visse folk går utifra at man har en indre uro, selvom det er veldig vanlig med de med diagnosen, men det er også viktig å huske at vi alle er forskjellige invider. Medisin funker for noen, mens andre har den ikke effekt og/eller mange bivirkninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blåbær23 Skrevet 20. august 2017 #23 Del Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, men jeg har diagnosen selv. Det er heller ikke lov å skrive at man er lege eller lignende på forumet, det er imot reglene uansett om jeg er det eller ikke. Hørtes bare veldig rart ut at første gang uten medisin er når han er blitt så gammel. Selv hadde jeg oppbrudd (periideslutt for å se hvordan man fungerer) hvert 4 år, gjennom stort sett hele livet. Men jeg går til spesialist, kanskje de gjør ting annerledes. Du kan ikke se om barnet har bruk for medisinen før de har prøvd uten! Bra han fungerer på dosen hvertfall. Beklager om jeg høres skeptisk ut, men medisinen ødela mye av min barndom, og idag (etter24 år) er jeg endelig "rusfri". Anonymkode: 9e9b8...d94 min og, bl annet ble det visst fra jeg var 11, sett i papirer at jeg virket mer deprimert på medisinene enn ellers, og på den siste medisin prøvde jeg å ta livet mitt, aldri vært så deprimert verken før eller senere, jeg var mye dårlig, måtte veie meg hver dag, og for hva da? Medisiner som hatt liten til ingen effekt. Du kan ikke vokse av deg ADDHen, men man lærer seg takle sykdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 20. august 2017 #24 Del Skrevet 20. august 2017 Tråden stenges. Det er ikke tillatt å diskutere dosering av medisiner. Se utfyllende forklaring her. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg