Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Hvor lang tid før bryllupet begynner/begynte dere å prøve kjoler? Skal ikke gifte meg før august 2006, men ser frem til å prøve alle de nydelige kjolene
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Jeg begynte vel rundt fjorten år før bryllupet......... Jeg tuller ikke, jeg var (er) brudekjolegal.... Men sånn på ordentlig begynte jeg på den tiden jeg ble fridd til, for da satte vi en ordentlig dato. Og det var 17 mnd før bryllupet.
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 13. januar 2005 Jeg begynte vel rundt fjorten år før bryllupet......... Jeg tuller ikke, jeg var (er) brudekjolegal.... Men sånn på ordentlig begynte jeg på den tiden jeg ble fridd til, for da satte vi en ordentlig dato. Og det var 17 mnd før bryllupet. DA kan man virkelig kalles brudekjolegal ja
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Fire mnd før bryllupet kjøpte jeg brukt brudekjole på internett som jeg brukte på karnevalet på jobben Med full pakke, tiara, slør og det hele. Det var et par- femten pappaer som skvatt litt.....
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. januar 2005 har enda ikke prøvd en eneste kjole :oops: Hvor lenge er det til du gifter deg da? (Sorry, husker ikke alle datoene her inne i hodet :oops: )
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #7 Skrevet 13. januar 2005 Svikter du oss Huldra??? driver å finner deg andre byllupsjenter???? Fyyyy Jeg og hannemor lurte på om du kanskje ville prøve på Kristins, har noen ting vi skal se etter der uansett?????? Si jaaaaa!!! Stort smiiil fra Lille smurf! (som er på jobb... :fy: og bør ikke være på nett der...)
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 13. januar 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Prøvde ikke å erstatte dere, prøvde bare å finne ut om jeg snart har "lov" til å begynne å prøve litt :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Prøvde ikke å erstatte dere, prøvde bare å finne ut om jeg snart har "lov" til å begynne å prøve litt :oops: SUUUPERT! Nå ble jeg glad!!!!!!!!!!!!! Da kan vi snakke om det når vi sees, og bestille en time. ååå- gleder meg allerede! Gleder meg til å se deg igjen - min sprudlende venninne!!
maki Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 Hvor lenge er det til du gifter deg da? (Sorry, husker ikke alle datoene her inne i hodet :oops: ) Gifter meg 4 Juni, så det er 4 mnd 3 uker og 1 dag igjen
Olifant Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Vi er vel i samme båt du og jeg Huldra. Må innrømme at jeg er litt usikker selv på når jeg skal begynne å prøve. (Titte gjør jeg jo hele tiden)
Gjest Betty Boop Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 Gifter meg 4 Juni' date=' så det er 4 mnd 3 uker og 1 dag igjen[/quote'] Hvis du skal kjøpe ny kjole i Norge, så bør du forte deg litt... bestillingstid min. 3-4 måneder + 1 måneds søm. Jeg begynner å bli rimelig stresset for å finne en nå...
Arwen Skrevet 13. januar 2005 #13 Skrevet 13. januar 2005 Min kjole måtte jeg vente 6 mnd på, i tillegg har den vært 3 uker hos skredderen nå, så jeg tror du burde kjappe deg ja.
Kristin S Skrevet 13. januar 2005 #14 Skrevet 13. januar 2005 Jeg skal gifte meg 18. juni og jeg begynte i fjord sommer..Glad jeg begynte såpass lenge før.. Fant ikke kjolen jeg ville ha før i forrige uke! Men nå er den på plass, så da er det smykker, tiara, slør og sko igjen.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #15 Skrevet 13. januar 2005 På grunn av lange avstander og få min drømmekjole, prøvde jeg allerede i sommer som var. Hadde blinket meg ut kjolen på internett før, dro til forhandleren, prøvde og kjøpte den. Har ikke prøvd andre kjoler. Jeg ble lovet kjolen etter 2 mnd, men den kom først etter 4. :-?
Gjest Aricept i.i Skrevet 13. januar 2005 #17 Skrevet 13. januar 2005 Jeg gifter meg 25. juni og prøvde første og eneste gang i forrige uke.
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #18 Skrevet 13. januar 2005 Jeg prøvde, fant og bestilte kjole i god tid for å slippe å stresse. Etter å ha ventet i nesten fem måneder på kjolen, kom den og var så feilsydd at den var totalt ubrukelig. Så jeg er veldig glad for at jeg var ute i god tid.
Catzy Skrevet 13. januar 2005 #19 Skrevet 13. januar 2005 Jeg fant min i juli, men bestilte ikke før forrige lørdag. Jeg gifter meg 4. juni, så nå var det på tide. De beregner 3 mnd + 1 mnd søm, så det burde gå greit. Var en annen dame i brudesalongen som sleit litt mer. Hun skulle gifte seg i mars, og bestilte kjole nå... Mulig hun ville bli skuffet. Damen i brudesalongen skulle ringe til produsenten etter å ha tatt opp min bestilling, så jeg vet ikke hvordan det gikk. Catzy
Huldra:) Skrevet 13. januar 2005 Forfatter #20 Skrevet 13. januar 2005 Takk for all hjelp, jenter... Begynner å glede meg masse, og kanskje det ikke blir så lenge til jeg begynner å prøve "for alvor" (to bryllupsgale venninner - nevner ikke navn Hannemor og Smurf - fikk "tvunget" på meg to kjoler i høst, men det var mest for gøy - nå starter snart den virkelige jakten på drømmekjolen :o ) Dette blir spennende!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå