Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner jeg ut når jeg har juleferie ved Universitetet i Bergen? Er det felles for alle fakultetene eller ulikt? Ønsker å bestille flybilletter hjem i juleferien. Studerer ved det juridiske fakultet. 

Anonymkode: 7c5e8...dac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sjekker når siste eksamen/innlevering er

Anonymkode: e8ec8...717

• Liker 2
Skrevet

Det finnes ikke noe "juleferie" på høyere læresteder. Du har ferie når siste eksamen er i boks.

Anonymkode: 3d6e7...e08

• Liker 1
Skrevet

Du har ferie når siste eksamen/obligatoriske undervisning er over for året. Det varierer veldig mye! Noen fakultet er ferdig i midten av november, mens andre bare har ferie 22. des. - 02. jan. Sjekk din årsplan/timeplan.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan finner jeg ut når jeg har juleferie ved Universitetet i Bergen? Er det felles for alle fakultetene eller ulikt? Ønsker å bestille flybilletter hjem i juleferien. Studerer ved det juridiske fakultet. 

Anonymkode: 7c5e8...dac

Du går inn på alle emnene du skal ha første semester for å sjekke eksamensdatoer. 

Anonymkode: 5f597...c42

Skrevet

Men eksamensdatoene har vel ikke blitt publisert enda? 

Anonymkode: df5e9...f0a

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men eksamensdatoene har vel ikke blitt publisert enda? 

Anonymkode: df5e9...f0a

Vet ikke ved UiB, men ved NTNU publiseres eksamensdatoer for hele studieåret i god tid før studieåret starter. Hvordan skal man ellers kunne planlegge hvilke emner man skal ta hvilket semester?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke ved UiB, men ved NTNU publiseres eksamensdatoer for hele studieåret i god tid før studieåret starter. Hvordan skal man ellers kunne planlegge hvilke emner man skal ta hvilket semester?

Jeg går på NTNU, og ingen av mine eksamensdatoer er publisert. Dette har vært tilfelle alle årene jeg har studert. Eksamensdatoene var sikre et par måneder før eksamen. 

Anonymkode: c5223...5a2

Skrevet

http://www.uib.no/studieprogram/MAJUR/plan

Så vidt jeg kan skjønne er du ferdig med ex.phil/ex.fac i oktober/november. Siste emne i høstsemesteret er JUR111, med eksamen 19. januar. Det betyr antagelig at du har undervisning i JUR111 tom ca 20. desember, med oppstart igjen rundt 2.-3. januar. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...