AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Katten min lå i stolen og sov, og jeg var på do. Verandadøren var åpen. Da jeg kom inn stod det en katt jeg aldri hadde sett før, og åt av maten til katten min. Og han gjorde ingenting, bare stod og så på med store øyne. Katten min er stor og sterk, så det er ikke det at han er redd for bank. Har jeg bare en utrolig snill pus(eller, det vet jeg jo at jeg har), eller er det en annnen grunn til at denne fremmede katten bare kunne stå og spise maten hans? Anonymkode: f8e77...6e6
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Noen katter er mindre dominante enn andre. Kanskje disse to kattene har møttes ute før og allerde avklart hvem av den som er sjef? 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Katter har personligheter. Noen krangler mye, andre er relativt snille mot fremmende. Akkurat som mennesker Anonymkode: 6464a...aef 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Hadde det vært katta mi så hadde det blitt et sabla rabalder om en annen katt nærmet seg maten hennes 😂 Anonymkode: 42181...ab7
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Det samme skjedde her. Bor i et leilighetskompleks,og lot døra stå åpen da jeg skulle ut med søpla. Da jeg kom inn igjen sto det en hund og åt av min hunds matskål,og min satt bare der og så på. Ble noe overrasket da ja. Men vet ikke helt hvorfor sånt skjer. Ps. Ja,dumt av meg å gå fra døra åpen,men tenkte min hun fulgte etter,og,jeg kunne jo ikke vite at ene naboen hadde hunden sin løs og ute av syne. Men alt gikk bra.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Katten din undertrykkes av nabokatten. Jeg hadde aldri latt den slippe unna med det. Anonymkode: e8a04...2c1 1
Gjest NotNaomi Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Hunndyr er også mer terrorietale enn hanner. Spesielt katter.
Gjest Regn Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Kanskje den andre katten er psykopat og din empatiske katt forstod?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Katten din er konfliktsky. Anonymkode: 332a5...cdf 2
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten din undertrykkes av nabokatten. Jeg hadde aldri latt den slippe unna med det. Anonymkode: e8a04...2c1 Og hva ville du gjort med det? 1
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 Eller kanskje de er venner? Vår katt har en venn i nabolaget, de sover sammen ute og er på besøk hos hverandre😉 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, Nerine_ skrev: Eller kanskje de er venner? Vår katt har en venn i nabolaget, de sover sammen ute og er på besøk hos hverandre😉 Ja, det kjenner helt sikkert hverandre Anonymkode: b6bd5...99a
gladjenta93 Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 Haha, AKKURAT det samme har skjedd med min pusekatt. Ingen badboy med andre ord
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Nerine_ skrev: Og hva ville du gjort med det? Jaget den med vannpistol. Anonymkode: e8a04...2c1
Nerine_ Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jaget den med vannpistol. Anonymkode: e8a04...2c1 Det hjelper jo ikke katten din ute. Nabokatten får ikke noe mer respekt for katten din av den grunn
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 Høres helt normalt ut. Katten din har kanskje aldri gått sulten, hvis den har vært hos deg hele livet? Den har ikke opplevd å sloss med andre om mat, og synes ikke det var noe stort problem. Kanskje den andre katten luktet spennende. Kanskje den andre katten ikke hadde sett katten din ennå, og sånn sett hadde din overtaket. Hvor lystne de er på å jage vekk andre kan komme litt på situasjonen og humøret. Hvis de blir overrasket og skremt blir det gjerne slosskamp. Mine katter har fredsavtale med nabokatten, så lenge den holder seg på en meters avstand. Ukjente av motsatte kjønn kan være interessante inntil en viss grense, men samme kjønn er som regel fiender. Anonymkode: 78c7a...1d4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Det hjelper jo ikke katten din ute. Nabokatten får ikke noe mer respekt for katten din av den grunn Trenger ikke det, bare den lærer at matplassen er 'farlig'. Anonymkode: e8a04...2c1
hjertesukka Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 Samme skjer her. Lille pusefrøkna mi ligger bare stille og ser på når nabokatten forsyner seg.
Nefarian Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 Katter er da så forskjellige... Har hatt flere katter, og en av de har sittet og spist fra matskålen sin på verandaen sammen med en skjære!! Den var også svært vennlig innstilt mot andre katter. Mens andre har tiltet fullstendig bare ved å se en fremmed katt i hagen. Dette har ingenting med intelligens å gjøre, og behøver ikke å ha mye med ydmykhet eller redsel for andre katter å gjøre heller. Katter har like forskjellig personlighet som mennesker, om ikke mer Unge katter blir ofte ignorert og godtatt av selv de mest dominante katter, og enkelte katter blir lett venner med andre. Noen er svært territoriale og vil aldri tillate at andre katter å røre maten deres, mens andre driter i det. 1
Nefarian Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Katten din undertrykkes av nabokatten. Jeg hadde aldri latt den slippe unna med det. Anonymkode: e8a04...2c1 Tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå