mem Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Hei. Jeg klarer ikke å finne svar på et konkret spørsmål. Kan noen her inne kanskje hjelpe meg. Hvordan regnes egentlig samvær i kalkulatoren? I nav sin kalkulere blir vi bedt om å opplyses antall døgn i en 14-dagers periode. Barna er hos far annenhver torsdag etter skolen - til søndags ettermiddag, dvs.3 døgn. Hvordan regnes egentlig dette i ferier? Feks høstferien..annenhvert år. I år havner høstferie på hans samværs uke. Skal vi da rengne man-søndag? Eller mandag til torsdag, siden vi allerede har en gjennomsnittsberegning på helgen. Neste år blir det jo motsatt. Samme spørsmålet mitt gjelder egentlig for alle ferier. Skal vi regne samvær UTENOM det vi allerede har avtalt for helgene? Håper noen kan oppklarer det jeg tydeligvis ikke ser. Hilsen meg
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Samværet skal gjennomsnittsberegnet. Det vil si at du summerer alle samværsdager (antall overnattinger) i løpet av et år, og deler på antall uker i løpet av året. Dette ganges med to for å finne samvær i en 14-dagers periode. Anonymkode: 4533c...983
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samværet skal gjennomsnittsberegnet. Det vil si at du summerer alle samværsdager (antall overnattinger) i løpet av et år, og deler på antall uker i løpet av året. Dette ganges med to for å finne samvær i en 14-dagers periode. Anonymkode: 4533c...983 Man regner vel ant. Samværsdager i løpet av 2 år og deler på ant uker? Anonymkode: a8dd7...dc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå