AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #1 Skrevet 20. august 2017 Hei. Er det vanlig at billigstrimmel fra billige tester (blå og hvit) får svaaak skyggestrek når tiden er gått ut og testen er tørr? Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Her er bilde: utrolig vanskelig å få med på bildet da jeg kun ser det i fra visse vinkler. 1. (Øverste) er negativ til sammenliknig fra DPO 1. 2. DPO 8 3. DPO 9 4. DPO 9 -kveld 5. DPO 10 Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 INGEN?😭 jeg blir gal Anonymkode: fedda...e14
Somre Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Tror ikke det er vanlig med skyggestreker. Du må bare teste igjen om noen dager for å se om streken blir sterkere😊 Lykke til😊
occultatum Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Det er vel ikke usannsynlig at der kan komme skyggestreker på tester som har ligget lengre enn tidsrommet de skal leses av? Om der kommer skyggestreker på tester en dag eller dager etter du tok testen så bør du ta resultatet med en klype salt mener jeg siden det ikke skal ta så lang tid før rett resultat kommer. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, n0mdeplume skrev: Det er vel ikke usannsynlig at der kan komme skyggestreker på tester som har ligget lengre enn tidsrommet de skal leses av? Om der kommer skyggestreker på tester en dag eller dager etter du tok testen så bør du ta resultatet med en klype salt mener jeg siden det ikke skal ta så lang tid før rett resultat kommer. Lykke til! Det er snakk om 1 time ca🙈 Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, Somre skrev: Tror ikke det er vanlig med skyggestreker. Du må bare teste igjen om noen dager for å se om streken blir sterkere😊 Lykke til😊 Takk🙏🏼 Anonymkode: fedda...e14
occultatum Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om 1 time ca🙈 Anonymkode: fedda...e14 Den nederste testen har en litt sterke skyggestrek mener jeg, spesielt om du sammenligner med de andre testene. Ta en til i morgen tidlig, om du er gravid så vil streken bli sterkere og sterkere for hver dag
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 Jeg har tatt mange av disse sist jeg prøvde å bli gravid. Fikk aldri skyggestreker. Denne gangen har jeg også tatt mange slike, men dessverre fått mange skyggestreker, også innenfor tiden. Flere enn meg som ser de også. Men jeg er ikke gravid nå og har ikke vært når jeg har testet heller. Fått streker av å dyppe de i vann. Så jeg ville ikke hatt forhåpninger, dessverre Anonymkode: 34ea0...b48
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt mange av disse sist jeg prøvde å bli gravid. Fikk aldri skyggestreker. Denne gangen har jeg også tatt mange slike, men dessverre fått mange skyggestreker, også innenfor tiden. Flere enn meg som ser de også. Men jeg er ikke gravid nå og har ikke vært når jeg har testet heller. Fått streker av å dyppe de i vann. Så jeg ville ikke hatt forhåpninger, dessverre Anonymkode: 34ea0...b48 Å Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #11 Skrevet 21. august 2017 19 timer siden, n0mdeplume skrev: Den nederste testen har en litt sterke skyggestrek mener jeg, spesielt om du sammenligner med de andre testene. Ta en til i morgen tidlig, om du er gravid så vil streken bli sterkere og sterkere for hver dag Dagens strek kom opp etter 15 min men burde vell kansje hatt enda mer økning ... er på dpo 11 nå. Anonymkode: fedda...e14
malla1989 Skrevet 21. august 2017 #12 Skrevet 21. august 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dagens strek kom opp etter 15 min men burde vell kansje hatt enda mer økning ... er på dpo 11 nå. Anonymkode: fedda...e14 Jeg tror denne er på vei til å bli positiv 😊 11 dpo er fortsatt forholdsvis tidlig. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #13 Skrevet 21. august 2017 1 minutt siden, malla1989 skrev: Jeg tror denne er på vei til å bli positiv 😊 11 dpo er fortsatt forholdsvis tidlig. Lykke til! Jeg håper🙏🏼 Tusen takk Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #14 Skrevet 21. august 2017 Jeg bare oppdaterer jeg, tenker at jeg synes for min egen del at det er interesant å se på bilder av tester så hvorfor ikke Klarte altså ikke å dy meg, er offisielt blitt testetøs. Her er ettermiddagens prøve tatt på utvannet urin. (Den nederste er den siste) Kommer opp skyggestrek her også og den kom til syne rett etter 5 min (så ikke på den før) Hvis dette til slutt viser seg å bare være tull så blir jeg frustrert:P trodde ikke disse testene var kjent for å ha skyggestreker, og ja- jeg vet de ikke skal leses av etter tidsfristen MEN utrolig mange har vært tidlig gravide når streken har kommet opp svakt etter tiden. Anonymkode: fedda...e14 1
mortilen Skrevet 21. august 2017 #15 Skrevet 21. august 2017 Jeg har brukt tester fra eBay. Tatt tusenvis av tester.. hatt skyggestrek to ganger og var gravid begge gangene. Det er min erfaring. Fikk skyggestrek 9dpo..
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #16 Skrevet 21. august 2017 35 minutter siden, mortilen skrev: Jeg har brukt tester fra eBay. Tatt tusenvis av tester.. hatt skyggestrek to ganger og var gravid begge gangene. Det er min erfaring. Fikk skyggestrek 9dpo.. Lignet disse strekene på disse? For jeg ser ikke farge på dem, men i spesielle vinkler og lys så ser jeg jo streken godt. Soesielt den som er tatt i dag.. Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #17 Skrevet 22. august 2017 Dagens strek 12DPO Har vell nå innsett at dette bare er skyggestreker som ikke blir sterkere.. Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #18 Skrevet 23. august 2017 Så kjedelig at du også får slike tester jeg skrev en klage mail og fikk tilsendt nye, gratis. Prøv det du også (men var jo like mye skyggestreker på de forsåvidt ) Anonymkode: 34ea0...b48
AnonymBruker Skrevet 23. august 2017 #19 Skrevet 23. august 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Så kjedelig at du også får slike tester jeg skrev en klage mail og fikk tilsendt nye, gratis. Prøv det du også (men var jo like mye skyggestreker på de forsåvidt ) Anonymkode: 34ea0...b48 Sendte du ved bilde av testene også då eller🤔? Anonymkode: fedda...e14
AnonymBruker Skrevet 24. august 2017 #20 Skrevet 24. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Sendte du ved bilde av testene også då eller🤔? Anonymkode: fedda...e14 Nei, skrev bare inn utløpsdato og det nr som stod på pakningen. Anonymkode: 34ea0...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå