Gå til innhold

Motstand avsky mot gutter/menn som går trangt kledd.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor er det så motstand mot at noen gutter og menn går trangt kledd. Spesielt gjelder dette trange jeans og tights. Det er vel egentlig ingen grunn til at gutter ikke kan gå trangt kledd når jenter gjør det. Syns nesten å se at motstanden er større nå, enn for noen år tilbake. Motstanden synes like sterk blant gutter og jenter. Selv om litt trange jeans er delvis på moten for spesielt yngre gutter.

Hva er grunnen, er det vissheten eller redselen for at omriss og bul fra kjønnsorgan vises tydeligere i stramme klær? Hva er så galt med det, menn er jo skapt sånn.

Anonymkode: 0260c...d94

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det motstand mot dette? Bortsett fra at tights er en smule feminint ser jeg ikke noe problem med stramme bukser. Ser mange menn med stramme klær ute.

Anonymkode: 2fb58...188

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe motstand mot dette da? Det er jo mange som går med treningstights/sykkeltights. 

Anonymkode: 45260...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett kjønn, ingenting er styggere enn en feit ræv presset inn i tights. Grøss!

Anonymkode: c5412...16b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det motstand mot dette? Bortsett fra at tights er en smule feminint ser jeg ikke noe problem med stramme bukser. Ser mange menn med stramme klær ute.

Anonymkode: 2fb58...188

Kanskje motstanden er størst på KG? Sjekk tråder om menn i trange jeans, tights og sykkel tights. Ser ikke så mange som synes dette er fint eller greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje motstanden er størst på KG? Sjekk tråder om menn i trange jeans, tights og sykkel tights. Ser ikke så mange som synes dette er fint eller greit.

Det er stor forskjell på at man ikke synes det er fint og motstand.

Jeg synes ikke stramme klær, og særlig bukser er pent på menn. Men jeg viser det da ikke. Ikke snakker jeg stygt om dem eller det heller.

Anonymkode: 99c7c...320

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor er det så motstand mot at noen gutter og menn går trangt kledd. Spesielt gjelder dette trange jeans og tights. Det er vel egentlig ingen grunn til at gutter ikke kan gå trangt kledd når jenter gjør det. Syns nesten å se at motstanden er større nå, enn for noen år tilbake. Motstanden synes like sterk blant gutter og jenter. Selv om litt trange jeans er delvis på moten for spesielt yngre gutter.

Hva er grunnen, er det vissheten eller redselen for at omriss og bul fra kjønnsorgan vises tydeligere i stramme klær? Hva er så galt med det, menn er jo skapt sånn.

Selv går jeg ikke i trange jeans pga stor penisbul på buksa. Er så flaut. Ingen kvinner liker vel det? Det i alle fall min grunn🙂

Anonymkode: 85e6d...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så motstand mot at noen gutter og menn går trangt kledd.

Hæ? De går jo trangere kledd nå enn på mange tiår.

Anonymkode: 15f6c...28a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen få tynne men maskuline menn kan se bra ut i en trang svart jeansbukse for all del, men overvekten ser fullstendig latterlig og i beste fall feminine ut i inntilsittende klær. Det er ikke foran som er eklest, det er jenterumpa og jentelårene dere får bakfra.

Anonymkode: 5aa10...36b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du samme mann som dro opp igjen bul i buksa tråden og lagde tights-bul tråden her tidligere denne uka?

Tights og stramme bukser er IKKE pent eller attraktivt på menn. Det er det heller ikke på damer om man har en feit cameltoe stikkende ut, men siden kvinner stort sett har et mer flatt underliv enn menn så er det akseptabelt og sosialt ok på kvinner.

Ingen vil se bulen din !!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må tyne fram engasjemange her til å skrive det er meg revnende likgyldig om jeansen er stram eller ei på menn. folk er forskjelli og kler forskjellige ting . Det er nå så men det er jo... oh der rant engasjemanget ut i sand Tights kler ingen. Går som trenings eller strømpebukse.

Anonymkode: 92f51...95a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnoR skrev:

Er du samme mann som dro opp igjen bul i buksa tråden og lagde tights-bul tråden her tidligere denne uka?

Tights og stramme bukser er IKKE pent eller attraktivt på menn. Det er det heller ikke på damer om man har en feit cameltoe stikkende ut, men siden kvinner stort sett har et mer flatt underliv enn menn så er det akseptabelt og sosialt ok på kvinner.

Ingen vil se bulen din !!

Syntes cameltoe er pent jeg. Men ikke penisbul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stramme klær på menn er usexy enten mannen er tynn eller muskuløs, ser femi og altfor kroppsfiksert ut. Og det er usexy. 

Anonymkode: ce1e3...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er stor forskjell på at man ikke synes det er fint og motstand.

Jeg synes ikke stramme klær, og særlig bukser er pent på menn. Men jeg viser det da ikke. Ikke snakker jeg stygt om dem eller det heller.

Anonymkode: 99c7c...320

Enig. Det er mye jeg personlig ikke liker, og det gjelder for alle mennesker, men det vil da ikke si at det er noe motstand mot det. Folk for gå med hva de vil med. Jeg løfter ikke øyenbrynet når jeg ser en mann med trange klær. Personlig synes jeg imidlertid det ikke er attraktivt på en eventuell partner. 

Anonymkode: 45260...ecb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. august 2017 den 19.34, AnonymBruker skrev:

Selv går jeg ikke i trange jeans pga stor penisbul på buksa. Er så flaut. Ingen kvinner liker vel det? Det i alle fall min grunn🙂

Jeg syes er søtt og sexy med gutter som har penisbul 😜😀  så ser ikke problemet jeg ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 20. august 2017 den 19.48, AnonymBruker skrev:

Syntes cameltoe er pent jeg. Men ikke penisbul...

Du er vel mann?  Er vel ikke akkurat naturlig like samme organ man bærer selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en vanesak. Men det blir jo mer og mer vanlig. Til slutt så blor det motstand om du kler deg i løse klær. På 70-80-tallet var det inn med kostest mulig shorts som så mer ut som en truse på menn. Så skulle man ha T-skjorta nedi den korte shortsen. Hvis du ikke gikk slik så møtte du motstand.

Nå har det snudd. Går du slik nå så møter du motstand.

Jeg har begynt å følge trenden nå med ettersittende benklær til menn. Aldri møtt noe motstand. Det tror jeg bare er noe man innbilder seg.

Anonymkode: e2be0...e2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare en vanesak. Men det blir jo mer og mer vanlig. Til slutt så blor det motstand om du kler deg i løse klær. På 70-80-tallet var det inn med kostest mulig shorts som så mer ut som en truse på menn. Så skulle man ha T-skjorta nedi den korte shortsen. Hvis du ikke gikk slik så møtte du motstand.

Nå har det snudd. Går du slik nå så møter du motstand.

Jeg har begynt å følge trenden nå med ettersittende benklær til menn. Aldri møtt noe motstand. Det tror jeg bare er noe man innbilder seg.

Anonymkode: e2be0...e2a

Liker de  micro korte shortsene på gutter da jeg synes er sexy når det  er trangt til penis ... 😜😀 når det blir sånn tydlig konturer igjennom tøyet sexy😜😀 ... Så enig det i kommentaren at folk bør venne seg til disse kles stilene ... Liker alt av tøy på gutter som framhever utstyret ...  Ja da er kansje bare jeg som trør innrømme at jeg ser  litt på gutter også i skrittet ikke bare på ansikt og kropp ellers...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker trange jeans på menn, hvis de har en kul punk/rock stil. Men treningstights hater jeg. Det er så stykt på menn. 

Anonymkode: 9effe...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...