Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Hvem kan bruke UIOs bibliotek? Må man være student på UIO? Jeg skal være enkeltemnestudent til våren, må jobbe litt privatist med å forbedre karalterene mine, så derfor har tenkt å jobbe på Uios bibliotek. Er det greit?  Hvor ligger det, evt pleier det være mye folk der? Er det noe jeg burde vite?

Takker på forhånd ☺

Anonymkode: 16d43...09e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

UiO's bibloteker er offentlige og kan brukes av alle. Åpningstider og lånemuligheter kan være begrenset for personer som ikke har tilknyttning til UiO.

UiO har flere bibloteker, men det største heter Georg Sverdrupshus og ligger mellom frederikkeplassen og nedre blindern.

Anonymkode: cad37...5e8

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

UiO's bibloteker er offentlige og kan brukes av alle. Åpningstider og lånemuligheter kan være begrenset for personer som ikke har tilknyttning til UiO.

UiO har flere bibloteker, men det største heter Georg Sverdrupshus og ligger mellom frederikkeplassen og nedre blindern.

Anonymkode: cad37...5e8

Hei og takk for svar. Må man ha tilknyttning  til UIO for å komme inn på Georg Sverdrupshus?

Gjest Linaria
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei og takk for svar. Må man ha tilknyttning  til UIO for å komme inn på Georg Sverdrupshus?

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...