gurkemeie Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Hei. Jeg skal ha mitt første samleie i morgen. Jeg starter helt fra scratch. Har aldri vært med en gutt før, på den måten. Jeg har bare sovet sammen med en gutt for to år siden, med undertøy på og det ble ikke mer enn kyssing. Jeg er ganske sikker på min egen kropp og seksualitet. Jeg er derimot veldig nervøs for det motsatte kjønn... Noen tips der ute som jeg kanskje skal være obs på? Skal bruke kondom hilsen ei i 20-årene
Jolene Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Mine tips: Lurt med forspill, slik at du blir våt nok og begge kåte Vær avslappet, og ikke tenk på alt annet Ta resten som det kommer Lykke til! 5
gurkemeie Skrevet 19. august 2017 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2017 17 minutter siden, Jolene skrev: Mine tips: Lurt med forspill, slik at du blir våt nok og begge kåte Vær avslappet, og ikke tenk på alt annet Ta resten som det kommer Lykke til! Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Og i tillegg til det Jolenes liste: Kommunikasjon. Vær åpne og snakk med hverandre og hva dere liker og hvordan dere vil ha det. Bruk god tid. Anonymkode: 44c4b...7b4 5
Jolene Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og i tillegg til det Jolenes liste: Kommunikasjon. Vær åpne og snakk med hverandre og hva dere liker og hvordan dere vil ha det. Bruk god tid. Anonymkode: 44c4b...7b4 Dette er jeg helt enig i! Ikke stress med å bli ferdige, snakk med hverandre, kommuniserer med hverandre. Og en annen viktig ting, nyt. Ikke tenk på hvordan kroppen din ser ut, eller hvordan eventuell stønning høres ut. Blokker ut de negative tankene, og vær til stede i øyeblikket. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Langt foreplay, vær ordentlig kåt før du lar han beføle deg innenfor trusa! Kline masse! Menn har et hormon i spyttet som gjør kvinnen kåt, på samme måte som damer har et hormon i fittesaften som gjør menn som slikker ekstra kåte. Ikke tenk på hvordan du ser ut eller om du gjør noe feil eller riktig, bare gjør det som føles godt for deg og si i fra hvis noe han gjør er ubehagelig eller vondt for deg! Lykke til Anonymkode: 42c20...a9d 4
Horten Market Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 3 timer siden, gurkemeie skrev: Jeg skal ha mitt første samleie i morgen. Det viktigste er at du har valgt den rette til å bli denne æren til del, og at dere har en trygg ramme av kjærlighet til hverandre for det som skal skje. Det sikrer de beste muligheter for at opplevelsen blir god, og at du ikke senere ser tilbake på dette som noe som ikke burde skjedd. For den rette mannen er det en uvurderlig gave å være den første for kvinnen. Håper du er klar over dette og ikke gir deg bort til en tilfeldig fyr bare for å ha det gjort. Har du dette på plass, så lykke til! Han er nok nervøs, han også. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 Dropp kondomet. Ditt første samleie kommer til å gjøre VONDT, og gummi rundt tissefanten kommer bare til å skape unødig friksjon. Ikke glem å ha en pute i nærheten så du har noe å bite i når fyren begynner å peise på. Husk at i starten kan de fleste gutter være forsiktige og ta hensyn, men det endelig målet for de er å dundre løs med våpenet sitt. Anonymkode: b1b5f...623
gurkemeie Skrevet 20. august 2017 Forfatter #9 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dropp kondomet. Ditt første samleie kommer til å gjøre VONDT, og gummi rundt tissefanten kommer bare til å skape unødig friksjon. Ikke glem å ha en pute i nærheten så du har noe å bite i når fyren begynner å peise på. Husk at i starten kan de fleste gutter være forsiktige og ta hensyn, men det endelig målet for de er å dundre løs med våpenet sitt. Anonymkode: b1b5f...623 Droppe kondomet, ja. For det er jo verre å ha vondt første gangen (som er en selvfølge for de fleste), enn å gå gravid i ni måneder og føde ut et barn som ikke er planlagt, som man må sørge for i 18 år +. Eller evt. en abort. Nei, takk, her skal kondomet være på, selvfølgelig! 7
gurkemeie Skrevet 20. august 2017 Forfatter #10 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, Horten Market skrev: Det viktigste er at du har valgt den rette til å bli denne æren til del, og at dere har en trygg ramme av kjærlighet til hverandre for det som skal skje. Det sikrer de beste muligheter for at opplevelsen blir god, og at du ikke senere ser tilbake på dette som noe som ikke burde skjedd. For den rette mannen er det en uvurderlig gave å være den første for kvinnen. Håper du er klar over dette og ikke gir deg bort til en tilfeldig fyr bare for å ha det gjort. Har du dette på plass, så lykke til! Han er nok nervøs, han også. Jeg er ganske sikker på at dette er riktig for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 14 minutter siden, gurkemeie skrev: Droppe kondomet, ja. For det er jo verre å ha vondt første gangen (som er en selvfølge for de fleste), enn å gå gravid i ni måneder og føde ut et barn som ikke er planlagt, som man må sørge for i 18 år +. Eller evt. en abort. Nei, takk, her skal kondomet være på, selvfølgelig! Du har angrepille. Kondomet bør ikke brukes på jomfruer. Anonymkode: b1b5f...623
AmandaVI Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har angrepille. Kondomet bør ikke brukes på jomfruer. Anonymkode: b1b5f...623 Idiot. TS: bruk kondom og ikke forvent deg for mye. 8
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dropp kondomet. Ditt første samleie kommer til å gjøre VONDT, og gummi rundt tissefanten kommer bare til å skape unødig friksjon. Ikke glem å ha en pute i nærheten så du har noe å bite i når fyren begynner å peise på. Husk at i starten kan de fleste gutter være forsiktige og ta hensyn, men det endelig målet for de er å dundre løs med våpenet sitt. Anonymkode: b1b5f...623 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har angrepille. Kondomet bør ikke brukes på jomfruer. Anonymkode: b1b5f...623 For all del IKKE hørt på denne idioten! Kondom er eneste og beste som beskytter 99,9% mot graviditet, angrepille er ikke bra for kroppen å ta , og det aller viktigste med kondom er også at det er det eneste som beskytter mot kjønnssykdommer! Selv om du er jomfru og han kanskje bare har ligget med én person, så kan den éne personen ha smittet han med kjønnssykdom for det kan smitte ved aller første samleie! Og i dag er det faktisk sånn at man i værstefall kan dø av kjønnssykdom, eller bli steril, og en vanlig konsekvens er å ha store plager livet ut siden herpes og kjønnsvorter faktisk er de vanligste kjønnssykdommene. Klamydia er også veldig hyppig blant ungdom og kan gjøre deg steril. Man har ikke nødvendigvis engang symptomer på kjønnssykdommer så mange har sex og tror at de ikke bærer smitte, men så er de smittebærere. I tillegg så gjør kondomet at friksjonen er mindre siden de er helt glatte og innsmørt med glidemiddel. Kondom er et MUST for et behagelig samleie. Han som skriver over er sannsynligvis jomfru selv og aldri vært i nærheten av å ha sex, for det er IKKE sånn at det endelige målet er å dundre løs, sex skal være rolig og kontrollert, tempoet kan variere, men ingen menn dundrer løs på jenta uten å ta hensyn. Så fort du kjenner at ting blir vondt så sier du stopp, og før dere starter må du be han om å være forsiktig fra start til slutt. Er han like ung som deg så kommer han sannsynligvis ganske fort og er veldig følsom så det ikke er behov for å ha noe hard sex i det hele tatt Og det beste er om han slikker deg en god del både før, og under samleiet (tar penetreringspauser) sånn at du også kanskje får orgasme, og han ikke kommer med en gang før det i det hele tatt begynner å bygge seg opp en orgasme hos deg. Husk å bruke lang tid på foreplay og klining, gnukk deg oppå han med klær på og vent lenge med å ta av deg trusen til du er så våt at trusen er våt. Er du ikke kåt nok så er ikke sex en bra opplevelse. Anonymkode: 42c20...a9d 5
cmd Skrevet 22. august 2017 #14 Skrevet 22. august 2017 På 19.8.2017 den 23.42, gurkemeie skrev: Noen tips der ute som jeg kanskje skal være obs på? hvordan gikk da? Det ble som forventet og du koste deg ?
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #15 Skrevet 22. august 2017 På 19.8.2017 den 23.42, gurkemeie skrev: Hei. Jeg skal ha mitt første samleie i morgen. Jeg starter helt fra scratch. Har aldri vært med en gutt før, på den måten. Jeg har bare sovet sammen med en gutt for to år siden, med undertøy på og det ble ikke mer enn kyssing. Jeg er ganske sikker på min egen kropp og seksualitet. Jeg er derimot veldig nervøs for det motsatte kjønn... Noen tips der ute som jeg kanskje skal være obs på? Skal bruke kondom hilsen ei i 20-årene Tipset mitt er å vente til du er gift,om du ikke vil leve i synd. Anonymkode: e5ce4...0f0
Akhenaton Skrevet 22. august 2017 #16 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tipset mitt er å vente til du er gift,om du ikke vil leve i synd. Anonymkode: e5ce4...0f0 Og mitt vennlige tips er å ikke la for lengst utgåtte og ærlig talt ganske middelmådige selvhjelpsbøker fra det mest gudsforlatte stedet på kloden skape unødvendige problemer i livet ditt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2017 #17 Skrevet 22. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tipset mitt er å vente til du er gift,om du ikke vil leve i synd. Anonymkode: e5ce4...0f0 Vennligst respekter folks livssyn. Takk! Anonymkode: 75687...8a3
gurkemeie Skrevet 23. august 2017 Forfatter #18 Skrevet 23. august 2017 På 22.8.2017 den 10.59, cmd skrev: hvordan gikk da? Det ble som forventet og du koste deg ? Det gikk bra var ganske vondt, fikk den ikke helt inn føler jeg, føler at jeg hadde (og fortsatt har) en slags blokkering der nede. Tipper det er skjedekransen. Får håpe det blir bedre etter hvert. Men nå har jeg fått vondt i hals og svelg og oppover til ørene, og hvitt belegg på i hvert fall den ene mandelen min. Litt sånn feberfølese og verker i kroppen også. Usikker på om det er halsbetennelse etter klininga, eller om det er klamydia etter oralsex... Tror jeg drar en tur på legevakta snart...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå