AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Skal ha et arbeidsrettsfag, der det står at vi skal ha med Norges lover til første forelesning. Men på pensumlista står det ikke spesifisert om det er studentutgave eller vanlig. Ser det er en del prisforskjell. Hva er forskjellen egentlig? Hva er vanlig å bruke på høyskolen? Anonymkode: b473c...6de
SiMa Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 (endret) Da jeg studerte var det bare prisen som var forskjellig, men det er noen år siden så det kan jo ha blitt endret. Gjorde akkurat et kjapt søk, beskrivelsene er helt like, "Norges Lover omfatter samtlige norske lover som har alminnelig praktisk betydning. Utfyllende registre og krysshenvisninger bidrar til å gjøre boken brukervennlig. Ajourført per januar 2017. ", så er nok fortsatt bare prisen som er forskjellig. Endret 19. august 2017 av SiMa 1
Drikkeflaska Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 (endret) Det er bare prisen som er forskjellig. Resten er helt likt. Grunnen til prisforskjellen er at studentutgaven er subsidiert og det bare er studenter som kan kjøpe den. Endret 19. august 2017 av Drikkeflaska 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Hvis du ikke skal ha med på eksamen kan du også bruke lovdata.no Men som de andre sier er de helt like, bare at studenter får den subsidiert. Anonymkode: b4111...a3b
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Unødvendig å kjøpe hele lovsamlingen om du bare skal ha ett arbeidsrettsfag. Kjøp heller særtrykk av de lovene du trenger. Billigere og mindre å bære rundt. Men ellers er som de andre har sagt, studentutgaven er helt lik. Anonymkode: 8a02b...7bd
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Trenger den til andre emner neste semester som går på rettslære i økonomiske fag og offentlig forvaltning så tror jeg kjøper hele boken. Men da går jeg for studentutgave. Takk skal dere ha! Ts Anonymkode: b473c...6de
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trenger den til andre emner neste semester som går på rettslære i økonomiske fag og offentlig forvaltning så tror jeg kjøper hele boken. Men da går jeg for studentutgave. Takk skal dere ha! Ts Anonymkode: b473c...6de Husk at du må kjøpe ny hvert eneste år da, dersom det har vært lovendringer i de emnene du har - og det er nærmest garantert. Anonymkode: adb60...6bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå