Gå til innhold

Noen som har GOD erfaring med fuckfriends?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har finni ut at jeg (tror) jeg trives best som single, men savner allikevel sex.. Problemet mitt hittil har stort sett vært at jeg har falt for de jeg har hatt sex med, men så har jo det også vært menn jeg i utgangspunktet kunne sett for meg noe mer med. Nå har jeg begynt å innse at jeg kanskje ikke er skapt for forhold, orker ikke alle hensyn som må tas osv, og tenker derfor at om jeg faktisk finner en jeg BARE kunne tenke meg sex med, men ingenting annet, at det kanskje kan funke med kun sexuelt forhold..

Noen som har erfaringer på dette? Fungerer det i lengden, eller vil man falle for de etterhvert, selvom man vet at man i utgangspunktet ikke vil noe mer?

Kvinne i midten av 30-årene her hvis det skulle ha noe å si for svarene deres..

Anonymkode: cc2ee...dbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det kan fungere i en periode, men over lang tid vil det som regel bli vanskelig. Enten fordi du får følelser og han ikke og det blir vanskelig for deg, eller at han eller du eller begge blir lei fordi det dabber av etterhvert når det bare er sex og ikke noe annet som holder dere sammen. Det er min erfaring og jeg har hatt 4 sånne forhold. Tror kvinner lettere får følelser, men det kan fungere i en periode hvis du unngår det.

Anonymkode: ebfbc...8cf

Skrevet

Tenker vi sier midten av 20 årene 

Anonymkode: 0ab10...08c

Skrevet

Jeg tror de fleste som starter sånne fuckfriend-relasjoner enten blir såret eller sårer noen andre, ihvertfall hvis det er snakk om noe fast over tid. Et fuckfriend-forhold kan sikkert fungere hvis man holder på et par-tre ganger i året. Hvis det er snakk om en gang i uka er det uunngåelig at det skjærer seg. Hva skjer den dagen han finner seg en kjæreste? Den dagen han sier neitakk til et møte fordi han skal på date? Jeg tror man skal være laget av et spesielt værhardt stoff for å få sånne skuffelser til å fungere. Alternativt vil man hygge seg med bruk og kast og legge et brent landskap bak seg. Det er ikke særlig hyggelig for de man sårer på veien. 

• Liker 5
Skrevet

Nei, tror det er forbeholdt folk med manglende empatiske evner å komme uskadet ut av sånne relasjoner. 

Anonymkode: 79c81...e7b

• Liker 4
Skrevet

Det fungerer kun hvis dere møtes for å knulle og deretter sover hver for dere. 

Å tilbringe tid sammen før og etter kos/knulling fører til følelser før eller siden.

Anonymkode: 72ec6...9df

• Liker 3
Skrevet

Så lenge dere er ærlig med hva dere vil ha og kan ha en åpen kommunikasjon, så bør det ikke være et problem.

Skrevet

Går helt fint. Men du er avhengig av at dere går overens (en må være venner for å kalle seg "fuckfriends") og at dere kommuniserer ok nok til å sette premissene for forholdet på en sånn måte at dere begge kan leve med det over tid.

Dette tullet med at kvinner ender opp med å lure seg selv til å bli forelska er bare bitterhet fra jenter uten ordentlig virkelighetsoppfatning. Kvinner er ikke mer irrasjonelle av natur enn menn. Er du irrasjonell - ikke gå for noen form for forhold, du vil lure deg selv ut i alt mulig slags trøbbel. 

Tid fører ikke til følelser: en blir like lite forelska i en fuckfriend som en blir det i en venninne eller i svogeren sin. :vetikke: 

Vi har holdt på i 7 år. Ikke noe problem. Vi bruker også å feriere og sånt sammen. 

Anonymkode: bbbb1...fcc

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har finni ut at jeg (tror) jeg trives best som single, men savner allikevel sex.. Problemet mitt hittil har stort sett vært at jeg har falt for de jeg har hatt sex med, men så har jo det også vært menn jeg i utgangspunktet kunne sett for meg noe mer med. Nå har jeg begynt å innse at jeg kanskje ikke er skapt for forhold, orker ikke alle hensyn som må tas osv, og tenker derfor at om jeg faktisk finner en jeg BARE kunne tenke meg sex med, men ingenting annet, at det kanskje kan funke med kun sexuelt forhold..

Noen som har erfaringer på dette? Fungerer det i lengden, eller vil man falle for de etterhvert, selvom man vet at man i utgangspunktet ikke vil noe mer?

Kvinne i midten av 30-årene her hvis det skulle ha noe å si for svarene deres..

Kan funke.. spørs på motparten også så klart

Anonymkode: aea65...a49

Skrevet

Jepp! Hadde et helt ukomplisert FF-forhold over flere år. :) 

Anonymkode: 6127f...ac0

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går helt fint. Men du er avhengig av at dere går overens (en må være venner for å kalle seg "fuckfriends") og at dere kommuniserer ok nok til å sette premissene for forholdet på en sånn måte at dere begge kan leve med det over tid.

Dette tullet med at kvinner ender opp med å lure seg selv til å bli forelska er bare bitterhet fra jenter uten ordentlig virkelighetsoppfatning. Kvinner er ikke mer irrasjonelle av natur enn menn. Er du irrasjonell - ikke gå for noen form for forhold, du vil lure deg selv ut i alt mulig slags trøbbel. 

Tid fører ikke til følelser: en blir like lite forelska i en fuckfriend som en blir det i en venninne eller i svogeren sin. :vetikke: 

Vi har holdt på i 7 år. Ikke noe problem. Vi bruker også å feriere og sånt sammen. 

Du kan da ikke sammenligne en fuckfriend - en du gjør det mest intime man kan gjøre med et annet menneske -  med en venninne eller svoger. 

Anonymkode: 2cf09...fae

• Liker 4
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det fungerer kun hvis dere møtes for å knulle og deretter sover hver for dere. 

Å tilbringe tid sammen før og etter kos/knulling fører til følelser før eller siden.

Anonymkode: 72ec6...9df

Ikke nødvendigvis. Vi sov sammen, lagde god mat sammen, så på film. Jeg er glad i han, men fikk aldri følelser på den måten. 

Anonymkode: 6127f...ac0

• Liker 1
Skrevet

funker veldig greit. Bare bytt før han får følelser.

Anonymkode: cc431...866

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du kan da ikke sammenligne en fuckfriend - en du gjør det mest intime man kan gjøre med et annet menneske -  med en venninne eller svoger. 

Anonymkode: 2cf09...fae

Hvorfor ikke? :klo: 

Dette er alle mennesker man er glad i, tilbringer tid med, deler av livet sitt med. 

At du, personlig, kjøper det vestlige samfunns sanksjoner rundt sex gjør dem ikke til annet enn sanksjoner. At sex = intimt er ikke mer sant enn at hijab = ære. Det er en konstrukt funnet opp av noen. Jeg velger mine egne konstrukter, fordi jeg er et fritt, moderne menneske. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? :klo: 

Dette er alle mennesker man er glad i, tilbringer tid med, deler av livet sitt med. 

At du, personlig, kjøper det vestlige samfunns sanksjoner rundt sex gjør dem ikke til annet enn sanksjoner. At sex = intimt er ikke mer sant enn at hijab = ære. Det er en konstrukt funnet opp av noen. Jeg velger mine egne konstrukter, fordi jeg er et fritt, moderne menneske. 

Hvis du mener at sex ikke er intimt har du ikke hatt bra sex enda. 

Anonymkode: 49c27...4dd

Skrevet

TS her.

Dere som sier det går helt fint, er dere menn eller kvinner?

Hittil i livet har det ikke gått bra for min del, har fått følelser etterhvert,men som sagt har jeg jo heller aldri lett direkte etter en fuckfriend, det har mer bare blitt sånn, og kun hatt det med menn jeg faktisk kunne tenkt meg forhold med... Nå blir det jo kun å se etter sexuell kjemi fysisk tiltrekning, gi litt f... i om han er en bra mann eller ikke...

Tror ikke jeg hadde klart å bare se han ett par ganger i året som noen foreslo, da er det jo litt bortkasta ;) Vil jo ha noen for stabilt god sex, fordi jeg ikke gidder ONS..

Hadde vel heller ikke klart å bare si hei, kle av meg og dra rett etter sexen, måtte nok hatt litt mer for å klare å gjennomføre, tror jeg.. Men er vel der risikoen ligger for å holde det rent sexuelt i forhold til kjærestemateriale? Det beste med sex er jo kosen etterpå :)

Skrevet

Nope. Er på din alder og man faller alltid etter hvert. Selv de man ikke faller direkte for merker man at er sårt når de finner en annen eller nedprioriterer en fordi de har flere å pule på. Den ene eller andre vil alltid få en slags eienskap følelse. Har heller ikke vært pent de gangene jeg har funnet andre og FF begynt å merke at han blir nedprioritert fordi jeg puler på en bedre pikk.

Anonymkode: 66216...a7e

• Liker 4
Skrevet

Er i et forhold nå, men ja, jeg har gode minner fra jeg hadde det :).

Anonymkode: c0ddd...35b

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er i et forhold nå, men ja, jeg har gode minner fra jeg hadde det :).

Og jeg er altså kvinne.

• Liker 1
Skrevet

Det er selvsagt forskjell på folk, og mellom kjønnene. Kvinner er nok generelt sett mer følsomme, og har nok problemer med FF. For min del fungerer det helt fint.

FF er på mange måter det beste av to verdener.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...