Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 8/19/2017 den 19.21, AnonymBruker skrev:

Er du i riktig tråd her? :klo:

Anonymkode: 32e15...f53

Det var jo et morsomt bidrag til tråden da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 19.8.2017 den 19.34, kisskissbangbang skrev:

Jeg gjør det samme med kjæresten min. Blir aldri lei av å beundre ham, og synes han er fryktelig sexy og fascinerende.

Jeg merker at han gjør det samme med meg, og jeg elsker det, det er fantastisk å føle seg begjært. 

Har du fått deg ny kjæreste, eller er det Katten du er blitt sammen med igjen ?

Anonymkode: f50a8...e61

Gjest Ingenting2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du fått deg ny kjæreste, eller er det Katten du er blitt sammen med igjen ?

Anonymkode: f50a8...e61

Når skal folk slutte å spørre om dette? Det er gammelt nytt, finn på noe annet. 

Skrevet

Å, så herlig tråd!

Har det på samme måte med kjæresten, jeg og. Blir aldri lei av han. Vanligvis pleier tenningen og fascinasjonen min for en mann å dale en del etter noen måneder inn i forholdet. Men han her er jeg like tent på som i starten. Tar meg ofte i å være "overrasket" over det, og lurer litt på om det kommer til å gå over. Jeg håper ikke det! Har aldri opplevd noe sånt før, så jeg satser på at tenningen er like heftig i mange, mange år fremover :rodmer:

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sier du virkelig "elsket"? Be a man, Stan😁

Anonymkode: 7abc0...c0b

Nei, jeg sier making love. Vi er engelsk talende. 

Men det er en forskjell på å elske og å ha sex. Man kan ha sex med hvem som helst, men elske det gjør man bare med den ene. 

Jeg er mann, fordi jeg har skjønt såpass! 

• Liker 4
Skrevet
På 19.8.2017 den 18.31, stan skrev:

Vi er heldige og bor et sted det er godt og varmt. Dama går i korte og lette sommerkjoler. Og selv om jeg har sett henne kliss naken så mange mange ganger, så titter jeg på henne i smug. 

Jeg strekker hals, så jeg kan se litt mer av brystene nede i kjolen. Siger litt mer ned i stolen så jeg kan få et glimt av trusa. 

Selv om det er mindre enn en time siden vi elsket. Jeg får bare ikke nok av henne, hun er bare så deilig. 

Jeg håper du og har noen du kan begjære og elske, og at noen begjærer deg slik. 

Fint innlegg. Godt å høre at du kjenner på livskvalitet og kjærlighet i hverdagen

• Liker 1
Gjest Ingenting2
Skrevet
4 timer siden, stan skrev:

Men det er en forskjell på å elske og å ha sex. Man kan ha sex med hvem som helst, men elske det gjør man bare med den ene. 

:lillesky2:

Skrevet
22 timer siden, stan skrev:

Du virker som en fin mann. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...