Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er heldige og bor et sted det er godt og varmt. Dama går i korte og lette sommerkjoler. Og selv om jeg har sett henne kliss naken så mange mange ganger, så titter jeg på henne i smug. 

Jeg strekker hals, så jeg kan se litt mer av brystene nede i kjolen. Siger litt mer ned i stolen så jeg kan få et glimt av trusa. 

Selv om det er mindre enn en time siden vi elsket. Jeg får bare ikke nok av henne, hun er bare så deilig. 

Jeg håper du og har noen du kan begjære og elske, og at noen begjærer deg slik. 

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også ser på dama di i smug fra tid til annen.

Anonymkode: bffc6...5b5

• Liker 10
Skrevet
36 minutter siden, stan skrev:

Vi er heldige og bor et sted det er godt og varmt. Dama går i korte og lette sommerkjoler. Og selv om jeg har sett henne kliss naken så mange mange ganger, så titter jeg på henne i smug. 

Jeg strekker hals, så jeg kan se litt mer av brystene nede i kjolen. Siger litt mer ned i stolen så jeg kan få et glimt av trusa. 

Selv om det er mindre enn en time siden vi elsket. Jeg får bare ikke nok av henne, hun er bare så deilig. 

Jeg skulle ønske jeg hadde en sånn mann! ❤️

• Liker 3
Skrevet

Det gjør jeg også med mi dame. Hun er verdens deiligste ;) Får aldri nok av å fantasere hva som er under, selv om jeg har sett henne så mange ganger uten klær. Kan hende fordi jeg vet hva som skjuler seg under. Er likevel spennende med henne .

• Liker 7
Skrevet

Tror faktisk jeg ville synes det var litt ubehagelig hvis mannen drev å glodde uoppunder skjørtet og ned i utringningen min i tide og utide.

Anonymkode: 32e15...f53

• Liker 4
Skrevet
46 minutter siden, stan skrev:

Stort pluss i boka! :biggrin:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Slettet. Feil tråd.

Endret av Arabella
Skrevet
Akkurat nå, Arabella skrev:

Jeg blir også sterkt begjært av noen jeg ikke er interessert i, hadde en fling med dem for sikkert 5-6 år siden, ikke samtidig for å understreke det. Nr. 2 har skrevet mange ganger til meg etterat jeg skrev denne tråden, og ringt og nærmest truet så sent som i natt: "Det er X. Ta og ring meg!" Lenger utpå natten kom en lang snakkemelding. Jeg blir nesten redd for at det feiler mannen noe alvorlig.

Er du i riktig tråd her? :klo:

• Liker 4
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror faktisk jeg ville synes det var litt ubehagelig hvis mannen drev å glodde uoppunder skjørtet og ned i utringningen min i tide og utide.

Jeg hadde likt det. Rettelse: Jeg liker det. :P

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg har det sånn med typen. Blir aldri lei av å se på han... Fascinerer meg at jeg synes han er like spennende, og at jeg ser på det samme hver gang og synes det er like nytt. Han er så fin, kroppen hans er så deilig. Vil ha han hele tiden. Aldri hatt det sånn med noen andre. En så stor tiltrekning... 

Endret av s0la
  • Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Arabella skrev:

Jeg blir også sterkt begjært av noen jeg ikke er interessert i, hadde en fling med dem for sikkert 5-6 år siden, ikke samtidig for å understreke det. Nr. 2 har skrevet mange ganger til meg etterat jeg skrev denne tråden, og ringt og nærmest truet så sent som i natt: "Det er X. Ta og ring meg!" Lenger utpå natten kom en lang snakkemelding. Jeg blir nesten redd for at det feiler mannen noe alvorlig.

Eh. Ikke helt dette tråden handler om.

Gjest supernova_87
Skrevet
55 minutter siden, stan skrev:

... Fuck off. :grine: 

Skrevet

Jeg gjør det samme med kjæresten min. Blir aldri lei av å beundre ham, og synes han er fryktelig sexy og fascinerende.

Jeg merker at han gjør det samme med meg, og jeg elsker det, det er fantastisk å føle seg begjært. 

• Liker 2
Skrevet

Lol

Anonymkode: d64d7...3d6

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du i riktig tråd her? :klo:

Jeg er vel ikke det, skal fjerne den.

Skrevet

Ryddet for brukerdebatt og svar.

pinar, mod. 

Skrevet
På 19.8.2017 den 18.31, stan skrev:

Sier du virkelig "elsket"? Be a man, Stan😁

Anonymkode: 7abc0...c0b

• Liker 2
Skrevet

Pleide å kikke på henne jeg også, til å med smugkikket i nøkkelhullet når hun dusjet... skal også innrømme at jeg kikker på rumpa hennes og hoftene vær gang jeg får muligheten selv om vi ikke er sammen lenger, hvis jeg møter henne 🙃 Vakker, vakker vakker... tror nok hun vet at jeg liker det også 🙃

Anonymkode: 6c9c6...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...