Baby Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 Hvilken voks bruker dere på leggene hjemme? (De som vokser da altså!) Noe å anbefale?
Arkana Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Jeg bruker helt vanlig Veet varmvoks, fungerer utmerket. Hold deg unna de kalde voksstrips, de lugger mest og fester seg ikke så godt til hårene slik at ikke alt følger med.
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Bruker voks stripsene fra Veet. Gidder ikke å grise med varm voks.
Kaori Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Jeg leste på www.klikk.no om et naturprodukt som heter Moom og som var voksprodukt som fungerer veldig bra. Sto forøvrig en god del informasjon om hjemmevoksing også på de sidene. Selve produktet får du bla. kjøpt på www.moom.com
Gjest Maikana Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 Sugaring fra Body Shop synes jeg er best.
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2005 #6 Skrevet 14. januar 2005 Liker veet varmvoks. (dere som liker sugaring kan like gjerne bruke sirup..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå