Lutetium 71 Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Sitat The cost of your Netflix membership will increase to NOK109 on Monday, 18th September 2017. Why? So we can add more of what you like to watch, from Midnight Special to 12 Monkeys. ..virkelig nice at de reklamerer med 12 Monkeys, når det er kun første sesongen som ligger på flixen (de har sendt andre sesong på syfy i juli i fjor!). Andre sesong av The Expanse skal vist komme i september en gang, så da bingewatcher jeg den sesongen og avslutter abonnementet deretter. Gidder ikke være støttemedlem lenger. Tror jeg går tilbake til torrent-løsningen, da får man se episodene max en uke etter premieren. Tydeligvis slik bransjen vil ha det likevel? 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, Lutetium 71 skrev: ..virkelig nice at de reklamerer med 12 Monkeys, når det er kun første sesongen som ligger på flixen (de har sendt andre sesong på syfy i juli i fjor!). Andre sesong av The Expanse skal vist komme i september en gang, så da bingewatcher jeg den sesongen og avslutter abonnementet deretter. Gidder ikke være støttemedlem lenger. Tror jeg går tilbake til torrent-løsningen, da får man se episodene max en uke etter premieren. Tydeligvis slik bransjen vil ha det likevel? Ja, er jo dødsviktig at en får se serier når de kommer. Ellers dauer en jo Anonymkode: 683f9...21f 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Virkelig? Det er sleipt! Synes Netflix allerede er dyrt til å ha et så dårlig utvalg. Anonymkode: e0a0a...b9f 8
Lutetium 71 Skrevet 19. august 2017 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2017 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, er jo dødsviktig at en får se serier når de kommer. Ellers dauer en jo Anonymkode: 683f9...21f Det viktigste er å slippe lange opphold. Jeg heiv meg på 12 monkeys en god stund etter første sesong var igang på syfy. Men når det er full stopp mellom sesongene (og laaange pauser), blir det til at man må se hele sesongen en gang til for å friske opp, man glemmer jo ut hvor man var. Det blir man etterhvert lei av. Det hadde egentlig vært bedre om man ventet enda lengre før man begynte å sende en serie fra starten, slik at man slapp disse "hullene". Man får ingen kontinuitet. Endret 19. august 2017 av Lutetium 71 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, er jo dødsviktig at en får se serier når de kommer. Ellers dauer en jo Anonymkode: 683f9...21f Ja. Spennende serier som Game of Thrones gidder ikke folk vente lenger enn nødvendig for å se. Det gjelder meg selv også. Anonymkode: 218d2...ae0 1
lurings Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 (endret) 9 timer siden, Lutetium 71 skrev: ..virkelig nice at de reklamerer med 12 Monkeys, når det er kun første sesongen som ligger på flixen (de har sendt andre sesong på syfy i juli i fjor!). Andre sesong av The Expanse skal vist komme i september en gang, så da bingewatcher jeg den sesongen og avslutter abonnementet deretter. Gidder ikke være støttemedlem lenger. Tror jeg går tilbake til torrent-løsningen, da får man se episodene max en uke etter premieren. Tydeligvis slik bransjen vil ha det likevel? Igjen? Det var ikke lenge siden de la på fra 79,- til 99,-. Endret 20. august 2017 av lurings 4
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Spennende serier som Game of Thrones gidder ikke folk vente lenger enn nødvendig for å se. Det gjelder meg selv også. Anonymkode: 218d2...ae0 Det er ikke noe som heter å ikke gidde å vente. Det er bare å vente, om nødvendig. Skjer ingenting med deg om du må vente. Anonymkode: 683f9...21f
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, lurings skrev: Igjen? Det var ikke lenge siden de la på fra 79,- til 99,-. Vet. Begynner å bli ganske irritert. De burde ikke kunne endre prisene for gamle medlemmer i allefall igjen og igjen. Anonymkode: 03217...d55
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe som heter å ikke gidde å vente. Det er bare å vente, om nødvendig. Skjer ingenting med deg om du må vente. Anonymkode: 683f9...21f Gjør det vel, må se på noe kjedelig i mellomtiden da, eller laste det ned og få se det med en gang. Hadde alle selskapene gått sammen og tilbudt oss alle amerikanske/europeiske tv-serier og filmer med en gang de kom ut, så hadde jeg lett betalt mer, men ikke når man må vente i flere måneder/år for å få sett det som andre ser på vanlig tv. Anonymkode: ae312...ce1 2
lurings Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet. Begynner å bli ganske irritert. De burde ikke kunne endre prisene for gamle medlemmer i allefall igjen og igjen. Anonymkode: 03217...d55 Det ble ihvertfall ikke bedre utvalg etter siste prisøkning. Blir det neppe nå heller. 2
Gjest Gaea Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke noe som heter å ikke gidde å vente. Det er bare å vente, om nødvendig. Skjer ingenting med deg om du må vente. Anonymkode: 683f9...21f Selvsagt er det noe som heter å ikke gidde å vente. Å ikke gidde er ikke det samme som at man ikke kan. Angående 12 monkeys så kan man se hele sesong tre også om man laster ned. Ellers synes jeg egentlig ikke at Netflix er så dyrt, det er jo ikke lenge siden jeg ofte betalte samme summen for å se én film. Har HBO også, som jeg også liker, ellers koster jo Viaplay, Dplay osv omtrent det samme, med langt dårligere utvalg. Det meste kan lastes ned, men jeg er så lat at jeg synes det er litt stress å gjøre hele tiden - og greit å kunne ta på film/serie direkte på tven uten å måtte bruke HDMI-kabel og sånt.
JackIost Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 10 kr ekstra i mnd.. Skjønner at man reagerer, det er jo hele 33 øre om dagen, her må de fleste sette i gang sparetiltak for å få råd 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 16 minutter siden, JackIost skrev: 10 kr ekstra i mnd.. Skjønner at man reagerer, det er jo hele 33 øre om dagen, her må de fleste sette i gang sparetiltak for å få råd I denne tråden er det tips til hvordan spare inn faktisk tre ganger så mye om dagen! Anonymkode: 9aa13...8a1 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 32 minutter siden, JackIost skrev: 10 kr ekstra i mnd.. Skjønner at man reagerer, det er jo hele 33 øre om dagen, her må de fleste sette i gang sparetiltak for å få råd De har øket prisen med nesten 40% de siste par årene. Anonymkode: 4ab9d...4e6 4
Solivagant Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, JackIost skrev: 10 kr ekstra i mnd.. Skjønner at man reagerer, det er jo hele 33 øre om dagen, her må de fleste sette i gang sparetiltak for å få råd Til sammen har det økt med 30kr i mnd. Det er ikke lenge siden det ble satt opp fra 79 til 99. 2
NewInTown Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, JackIost skrev: 10 kr ekstra i mnd.. Skjønner at man reagerer, det er jo hele 33 øre om dagen, her må de fleste sette i gang sparetiltak for å få råd Det er jo en prinsippsak. Hvorvidt 10 kr er dyrt i måneden eller ei, handler om prioriteringer hos den enkelte. Men poenget er vel heller at Netflix har satt opp prisen allerede - fra 79 kr til 99 kr og nå enda mer. De øker jevnlig prisen, mens innholdet fortsatt er svært dårlig. Noe som jo også kommer frem i hovedinnlegget, om du leser det. 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 Hvorfor bruke Netflix når man kan se det man vil gratis? Skjønner meg virkelig ikke på folk som betaler for serier. Anonymkode: b5734...284
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner meg virkelig ikke på folk som betaler for serier. Anonymkode: b5734...284 Nei jeg skjønner meg heller ikke på folk som betaler for varer og tjenester. Det er jo mye billigere å stjele og snylte! Folk er altså så dumme. Anonymkode: ad5b4...163 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg skjønner meg heller ikke på folk som betaler for varer og tjenester. Det er jo mye billigere å stjele og snylte! Folk er altså så dumme. Anonymkode: ad5b4...163 Haha, serr? Anonymkode: b5734...284
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 (endret) w Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå