Gå til innhold

Hvor finner de de???

MissiS

Anbefalte innlegg

Det er bare en ting jeg har lurt lenge på... Dette er ikke ment som no kritikk eller "mobbing"! Jeg lurer på hvor middelaldrende (40-50 åringer ++)som er skilt, enslige eller enker og aldri går ut (i forstand av på by'n eller lignende) og som bor nokså langt inne i ei bygd finner menn? Ofte finner de som har vært borti "dårlige" eksemplarer av menn tidligere nye slike etter at den forrige er borte. Men det jeg ikke kan fatte og begripe er hvor de treffes hen? (Ikke på nettet heller for det er for "nymoderne")

Håper ikke jeg støter noen nå, men jeg har lurt på dette så lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja....tenke....tenke....hmmmm....

Det finnes vel noen Samvirkelag eller Coopen rundt omkring. Sikkert mye bra i kjøtt- og fiskedisken blant medisteren og rakfisken. Nam!!

Dessuten er det helt sikkert Samvirkelag som fremdeles har sittegrupper ved inngangen sånn at det går an å sette seg rett ned med ti fulle bæreposer og sug i blikket og full oversikt.

Eller finnes det kanskje busser. Hun kan jo f.eks. sette seg på bussen, kjøre litt frem og tilbake og vips...han kommer kanskje på bussen. Kanskje til og med bussjåføren er bygdas kjekkas.

Eller hun har en gammel Lada. Den går til den stopper og den stopper jo selvsagt som regel på øde landeveier. Så står hun der, i 50 åra med panstret åpen og fortvilelse i blikket. Den hjelpeløse drømmekvinnen!! Så kommer han da...kjørende...kjekkasen. Nevenyttig, klar til å plukkes!!

Det er sikkert så mange muligheter att'e.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, eg er verken i 50 åra eller bur på bygda, men kanskje dei går på gammaldans-kurs eller på julebord med jobben?12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da maaaaaaaange andre muligheter til å finne menn en på byen!!!

Det er vel kanskje akkurat på byen man IKKE ønsker å treffe mannen i sitt liv når man blir litt eldre?

Selv om man er mellom 40-50, så er man fremdeles i en aktiv alder! Man jobber, det er mange som finner sin partner på jobb eller i jobbrelaterte sammenhenger. Man er kanskje med i forskjellige verv hvor man omgåes forskjellige mennesker. Man er kanskje med i gammeldanslag, turforeninger, venne/veninnesammenkomster, foreninger av ymse slag.

Og som andre har nevnt, man tar kanskje buss, man er i butikken å handler mat, man går kanskje innom en kafe i ny og ne, man drar på turer av og til.

Selv i en alder av under 30 så håper jeg virkelig at jeg finner "mannen i mitt liv" på et disko eller ett utested! Det blir for planlagt for min del. 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten, jeg kjenner opptil flere mellom 40 og 50 som mer eller mindre aktivt bruker nettet til andre ting, så hvorfor skulle det være rart om folk i den alderen skulle bruke det også til å treffe mennesker? For moderne? definitivt ikke for alle i den alderen!

(min far på 55 bor i en liten "bygd" og har brukt PC og internett lenger en meg! Min mor på 55 har akkurat fått seg PC, og kommer til å bruke internett)(+kjæresten min på 41 som bruker internett i veldig stor grad)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...