AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #41 Skrevet 2. september 2017 Hvordan gjør dere det? Står mannen på alle fire og man sprer skinkene hans ? Ligger man å får en tunge i rumpa mens man blir slikket i vagina? Anonymkode: 1ed92...20b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #42 Skrevet 2. september 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør dere det? Står mannen på alle fire og man sprer skinkene hans ? Ligger man å får en tunge i rumpa mens man blir slikket i vagina? Anonymkode: 1ed92...20b Fordi det er deilig Anonymkode: 2da06...ec2
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #43 Skrevet 2. september 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fordi det er deilig Anonymkode: 2da06...ec2 Jeg lurte ikke på hvorfor, men hvordan Fordi jeg har lyst til å prøve men skjønner ikke helt fremgangsmåten eller stilling man gjør det i (både på menn og damer) Har fast partner som har hintet om det. Anonymkode: 1ed92...20b
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #44 Skrevet 2. september 2017 På 19/8/2017 den 17.30, AnonymBruker skrev: Og menn som deg får aldri fitte, åpenbart lurer på om du kun får penisroten stimulert jeg, for det er like unyttig det føles for kvinner å ha sex med kun penetrering. Oralsex er obligatorisk for å tilfredsstille en kvinne Anonymkode: 0aefe...e9f Nja, det kommer jo an på preferansene til hver dame. Jeg er selv kvinne og synes oralsex er ekkelt (er jomfru så har ikke prøvd da), men jeg kunne ikke tenkt meg å bli slikket. Kunne nok gitt blowjob, men ville helst sluppet å bli slikket der nede. Hadde tenkt for mye på om jeg luktet vondt eller om det var ekkelt for partneren Anonymkode: e5901...cc7
AnonymBruker Skrevet 2. september 2017 #45 Skrevet 2. september 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurte ikke på hvorfor, men hvordan Fordi jeg har lyst til å prøve men skjønner ikke helt fremgangsmåten eller stilling man gjør det i (både på menn og damer) Har fast partner som har hintet om det. Anonymkode: 1ed92...20b O.o Jeg postet det i en annen tråd men det dukket opp her Anonymkode: 2da06...ec2
Aalo Skrevet 2. september 2017 #46 Skrevet 2. september 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg lurte ikke på hvorfor, men hvordan Fordi jeg har lyst til å prøve men skjønner ikke helt fremgangsmåten eller stilling man gjør det i (både på menn og damer) Har fast partner som har hintet om det. Anonymkode: 1ed92...20b Legg for eksempel ei pute under rumpa sånn at d blir lettere tilgang. Bruk tungespissen til å sirkle rundt. Kan legge litt trykk på, men poenget er absolutt ikke at tunga skal presses inn. Fungerer best (etter mitt skjønn) som en avveksling, et lite avbrekk, når kuken blir sugd der tunga glir ned, pirra rumpa (du må gjerne runke kuken samtidig), før du beveger deg opp igjen og gir kuken maks fokus.
copro Skrevet 3. september 2017 #47 Skrevet 3. september 2017 På 20.8.2017 den 1.38, AnonymBruker skrev: Gud ja, jeg elsker når mannen beveger seg bakover Anonymkode: bc303...85b Åh ja få slikke hele skrevet, suge lukkemuskelen inn i munnen mens tunga glir inn i anus så langt det går, nam nam
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå