Gå til innhold

Rimming?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det? Står mannen på alle fire og man sprer skinkene hans ?
Ligger man å får en tunge i rumpa mens man blir slikket i vagina?

Anonymkode: 1ed92...20b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan gjør dere det? Står mannen på alle fire og man sprer skinkene hans ?
Ligger man å får en tunge i rumpa mens man blir slikket i vagina?

Fordi det er deilig

Anonymkode: 2da06...ec2

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi det er deilig

Jeg lurte ikke på hvorfor, men hvordan :) Fordi jeg har lyst til å prøve men skjønner ikke helt fremgangsmåten eller stilling man gjør det i (både på menn og damer) Har fast partner som har hintet om det.

Skrevet
På 19/8/2017 den 17.30, AnonymBruker skrev:

Og menn som deg får aldri fitte, åpenbart :troest: lurer på om du kun får penisroten stimulert jeg, for det er like unyttig det føles for kvinner å ha sex med kun penetrering. Oralsex er obligatorisk for å tilfredsstille en kvinne

Anonymkode: 0aefe...e9f

Nja, det kommer jo an på preferansene til hver dame. Jeg er selv kvinne og synes oralsex er ekkelt (er jomfru så har ikke prøvd da), men jeg kunne ikke tenkt meg å bli slikket. Kunne nok gitt blowjob, men ville helst sluppet å bli slikket der nede. Hadde tenkt for mye på om jeg luktet vondt eller om det var ekkelt for partneren

Anonymkode: e5901...cc7

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurte ikke på hvorfor, men hvordan :) Fordi jeg har lyst til å prøve men skjønner ikke helt fremgangsmåten eller stilling man gjør det i (både på menn og damer) Har fast partner som har hintet om det.

O.o Jeg postet det i en annen tråd men det dukket opp her :klo:

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Legg for eksempel ei pute under rumpa sånn at d blir lettere tilgang. Bruk tungespissen til å sirkle rundt. Kan legge litt trykk på, men poenget er absolutt ikke at tunga skal presses inn. Fungerer best (etter mitt skjønn) som en avveksling, et lite avbrekk,  når kuken blir sugd der tunga glir ned, pirra rumpa (du må gjerne runke kuken samtidig), før du beveger deg opp igjen og gir kuken maks fokus.

Skrevet
På 20.8.2017 den 1.38, AnonymBruker skrev:

Gud ja, jeg elsker når mannen beveger seg bakover 

Anonymkode: bc303...85b

Åh ja få slikke hele skrevet, suge lukkemuskelen inn i munnen mens tunga glir inn i anus så langt det går, nam nam :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...