Gå til innhold

Rimming?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er rimming egentlig? Jeg selv elsker å rimme de damene jeg er med, men hva synes flertallet av folk? Hadde du som dame godtatt om han du ligger med ville rimme deg?

Anonymkode: 2da06...ec2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er dame og rimmer mannen min ofte. Han tenner ikke på å gjøre det tilbake dessverre. Men det er gøy å gi da :) 

Anonymkode: 73a90...1c8

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er dame og rimmer mannen min ofte. Han tenner ikke på å gjøre det tilbake dessverre. Men det er gøy å gi da :) 

Anonymkode: 73a90...1c8

Jeg har ikke mottatt, lurer på hvordan det føles

Skrevet

Damer skal ikke få oralsex. Damer skal gi blowjobs og rimjobs til menn. Menn som gir oralsex til damer er noen jævla tøffelhelter.

Anonymkode: 1b7e2...a9d

• Liker 1
Skrevet

Tja jeg og min FF gjør det på hverandre, jeg liker best å gi, han blir helt sinnsykt tent av det. Jeg synes også det er godt men hadde ikke vært krise om han ikke ville gjort det. Usikker på hvor vanlig det er da, har ikke gjort det med noen andre før i allefall.

Anonymkode: 770b4...bd6

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Damer skal ikke få oralsex. Damer skal gi blowjobs og rimjobs til menn. Menn som gir oralsex til damer er noen jævla tøffelhelter.

Kjedelig da :/

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og menn som deg får aldri fitte, åpenbart :troest: lurer på om du kun får penisroten stimulert jeg, for det er like unyttig det føles for kvinner å ha sex med kun penetrering. Oralsex er obligatorisk for å tilfredsstille en kvinne

Anonymkode: 0aefe...e9f

• Liker 4
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja for damer er jo kun tilstede for å tilfredstillende mannen... egoistiske sexpartnere er de desidert dårligste!

Endret av Nerine_
Skrevet

Jeg tenker ikke på dette og har ingen ønsket om å rime noen. Har noen lyst til å gjøre det på meg for egen tenning skyld, ikke meg imot. Men det gir meg ingenting. 

Skrevet
1 minutt siden, Trude.lutt skrev:

Jeg tenker ikke på dette og har ingen ønsket om å rime noen. Har noen lyst til å gjøre det på meg for egen tenning skyld, ikke meg imot. Men det gir meg ingenting. 

Hvordan vet du hvis ingen har giort det på deg før?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bare mottatt, og elsker det. Kunne nok gitt også, om mannen ønsket det. Er det noe de fleste menn ville likt?

Anonymkode: 1d1ab...f3d

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er skrevet av en bitter kvinne. Synd han du prøver å ramme mest sannsynlig ikke er her.

Anonymkode: 193fb...7a8

Skrevet

Jeg har bare mottatt, og elsker det. Kunne nok gitt også, om mannen ønsket det. Er det noe de fleste menn ville likt?

Anonymkode: 1d1ab...f3d

Vet ikke med de fleste men for meg er det å kunne få gi det viktigste, høres sikkert litt sært ut men når jeg tenker på en dame jeg ser tiltrukket av så er det å rimme dem noe jeg fantaserer om. Er bare så sykt deilig tanken på å rimme ei dame jeg er tiltrukket av :D

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke med de fleste men for meg er det å kunne få gi det viktigste, høres sikkert litt sært ut men når jeg tenker på en dame jeg ser tiltrukket av så er det å rimme dem noe jeg fantaserer om. Er bare så sykt deilig tanken på å rimme ei dame jeg er tiltrukket av :D

Plager det deg ikke at det ellers er veldig grisete der? 

Anonymkode: 94d5a...7a4

Skrevet

Det er vel ikke noe verre enn med vaginaen?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det som plager meg mest, er at det så fint kalles rimming, og er i virkeligheten å sleike hverandre i ræva...som bikkjene gjør. :P

Anonymkode: f4ae4...71c

• Liker 6
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel ikke noe verre enn med vaginaen?

Altså jeg dømmer ingen, det er bare det som stanser meg ved å gjøre noe sånt. 
Vel, det kommer ikke avføring ut av en vagina.

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså jeg dømmer ingen, det er bare det som stanser meg ved å gjøre noe sånt. 
Vel, det kommer ikke avføring ut av en vagina.

Men det kommer urin ut

Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som plager meg mest, er at det så fint kalles rimming, og er i virkeligheten å sleike hverandre i ræva...som bikkjene gjør. :P

Anonymkode: f4ae4...71c

Er ikke så mye anerledes enn å sleike hverandre mellom beina :)

Skrevet

Men det kommer urin ut

Det er sant, men jeg synes ikke urin er like ille som avføring :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...