AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Fortell om hverdagen din. Hva jobber du som? Trives du? Anonymkode: 14458...a7c
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Ja, jobber i bank. Jobber som prosjektleder og stortrives. Har svært varierte hverdager, jobber mye tverrfaglig i team internt samt også tett opp mot kunder og eksterne samarbeidspartnere. Er dessuten en bransje i stor endring, med masse spennende som skjer. Det stilles høye krav til oss, men jeg trives under press og synes det er gøy! Anonymkode: 87f15...aec
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 ^ Høres ut som du søker på en jobbannonse. Jeg har jobbet i bank tidligere. Gratis lunsj var det største plusset. Kleskode og møkka kunder var de største minusene. Anonymkode: e0b96...aed
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: ^ Høres ut som du søker på en jobbannonse. Jeg har jobbet i bank tidligere. Gratis lunsj var det største plusset. Kleskode og møkka kunder var de største minusene. Anonymkode: e0b96...aed Hva slags jobbe bytta du til? Og hvor lenge jobba du? Anonymkode: 14458...a7c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå