AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Vet ikke om det er noe gale med meg eller vennene jeg møter.. Men de fleste jeg tørr å åpne meg til tar utnytte av det eller sier det videre til andre. Jeg gjør aldri det selv, å skjønner ikke hva som er galt med meg? Fant nettopp ut at bestevenninnen min har snakket bak ryggen min veldig lenge, til søsteren min.. Så jeg vil egentlig bare høre at jeg ikke er den eneste som har opplevd noe slikt. Hva er det "falskeste" du har opplevd? Anonymkode: 2a506...cda 1
Mahmud Ghazni Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Det falskeste jeg har opplevd må ha vært da en inder ga meg FALSKT gull i en byttehandel for tre koner og sytten kameler av beste sort. Som du forstår var det snakk om store mengder gull, og mine menn klarte aldri å spore opp denne inderen igjen. 13
schwifty Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, Mahmud Ghazni skrev: Det falskeste jeg har opplevd må ha vært da en inder ga meg FALSKT gull i en byttehandel for tre koner og sytten kameler av beste sort. Som du forstår var det snakk om store mengder gull, og mine menn klarte aldri å spore opp denne inderen igjen. Du finner meg aldri! 48
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Har samme erfaring som deg ts, alle mine venninder jeg har kommet nær har vist seg å spille dobbelt. Leke bestevenn med meg for så å sitte å le av det med andre og bruke det mot meg på et senere tidspunkt. Nå har jeg ikke hatt noen venner på flere år fordi jeg ikke tør rett og slett. Anonymkode: b4e05...8e2 2
lokmeister2016 Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 De er mange ting det du . Men de som er veninner oh spiller dobbeltspill og kaller deg bestevenn men prater dritt bak ryggen din og prøver seg på typen din..
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Ja ha ha. Fjortiss-tråd. 😂 Anonymkode: 18485...203 3
Gjest Catalina Culès Skrevet 20. august 2017 #7 Skrevet 20. august 2017 Hadde ei venninne som jeg trodde var en av mine beste venner, helt til den dagen jeg fant ut at hun gikk rundt å sa hun var støtekontakten min. Har aldri pratet med henne siden, nå er hun som luft for meg.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #8 Skrevet 20. august 2017 De fleste av kvinnfolkene som jeg dessverre gikk i samme klasse med, både på ungdomsskolen og på videregående. Det virket faktisk som de baksnakket og slengte dritt om nærmest alle andre, både fra samme klasse og andre klassetrinn. Dersom en person i den "klikken" deres gikk for eksempel til toalett, så begynte alle andre selvdølgelig å slenge masse dritt om denne personen også. Ingen var tydeligvis fritatt fra å bli baksnakket der... Anonymkode: 88468...235 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #9 Skrevet 20. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja ha ha. Fjortiss-tråd. 😂 Anonymkode: 18485...203 Bare så synd at noen aldri blir voksne. Jeg har opplevd dette på arbeidsplasser, der enkelte er så "hyggelige" mot folk, og så når personen forlater rommet så slenger de dritt. Anonymkode: 0d860...5f7 11
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #10 Skrevet 20. august 2017 Reunion med ungdomskolen.. 😒 Anonymkode: 7913a...1dc 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #11 Skrevet 20. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Reunion med ungdomskolen.. 😒 Anonymkode: 7913a...1dc Hvordan da? Anonymkode: 88468...235
Gjest BethD Skrevet 20. august 2017 #12 Skrevet 20. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare så synd at noen aldri blir voksne. Jeg har opplevd dette på arbeidsplasser, der enkelte er så "hyggelige" mot folk, og så når personen forlater rommet så slenger de dritt. Anonymkode: 0d860...5f7 Samme her. Aldri møtt falskere personer enn i min forrige jobb.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #13 Skrevet 20. august 2017 En ting jeg synes er litt falskt eller overflatisk eller flyktig eller hva man skal kalle det, er når jeg går på date nummer en med en fyr som virker veldig engasjert, viser at han liker meg, er tiltrukket, interessert, osv. Og så kommer jeg på andre date, og fyren er helt annerledes fra første sekund, selv om jeg ikke har vist noen endring i oppførsel eller utseende. Han er tilbakelent, blasert, likegyldig, lite oppmerksom. Og jeg sitter som et spørsmålstegn. Hvordan i all verden kunne han virke så interessert tidligere! For meg virker det veldig overflatisk å endre innstilling så totalt så plutselig. Anonymkode: e8d8c...446 7
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #14 Skrevet 20. august 2017 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare så synd at noen aldri blir voksne. Jeg har opplevd dette på arbeidsplasser, der enkelte er så "hyggelige" mot folk, og så når personen forlater rommet så slenger de dritt. Anonymkode: 0d860...5f7 Og hva sier du da? Siden du er tilstede? Det går jo an å si at slik vil man jo ikke ha det. Anonymkode: 31465...ffc
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #15 Skrevet 20. august 2017 Jeg er hyggelig mot alle, inkludert folk jeg ikke liker. Er det falskt? Anonymkode: 1d375...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #16 Skrevet 20. august 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er hyggelig mot alle, inkludert folk jeg ikke liker. Er det falskt? Anonymkode: 1d375...4d1 Lurer på et samme. Hyggelig er noe jeg er oppdratt til å være uansett. Men blir jo ikke venner da med folk jeg ikke liker. Sånn eller: er i en knipe. Har i mange år ikke turt være meg selv. Nå blir jeg mer og mer meg. Redd gamle venner vil finne meg falsk før. men jeg kunne ikke annet da. Var ikke vondt ment. Litt off topic. Men til ettertanke. Anonymkode: 9cde8...a17 5
louisandsteve Skrevet 20. august 2017 #17 Skrevet 20. august 2017 14 timer siden, Blair Waldorf skrev: Hadde ei venninne som jeg trodde var en av mine beste venner, helt til den dagen jeg fant ut at hun gikk rundt å sa hun var støtekontakten min. Har aldri pratet med henne siden, nå er hun som luft for meg. Tuller du??
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #18 Skrevet 20. august 2017 Bestevenninnen min gjennom 15år viste seg å være den falskeste og verste personen jeg vet. Alle mine opplevelser, tanker, og ting jeg gikk gjennom og delte med henne, delte hun med alle andre igjen. Oppdaget det da hun glemte å logge ut av facebok hjemme hos meg. Jeg skulle til å logge ut for henne i det det kommer en melding og et chatvindu som sier hvor patetisk jeg er. Husker lite av den ettermiddagen der, ble sittende og bla i hundrevis av sider hvor hun ikke bare sladra om meg, men også kom med egne teorier på hvorfor feks eksmannen min gikk fra meg, eller jeg og faren min ikke har kontakt. Ekstremt drøye greier. Jeg har opplevd kjærlighetsorg før, men det var ingenting sammenlignet med hvordan dette knuste hjertet mitt. Var så utrolig glad i henne, hadde aldri trodd noe sånt, aldri. Er nå snart 7 år siden det skjedde, hender fortsatt jeg sørger over det. Anonymkode: 8efef...01d 15
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #19 Skrevet 20. august 2017 Familien min som baksnakket meg. Min gryende mistanke gjennom flere år førte til at jeg "tilfeldig"la fra meg mobilen da jeg var hos dem gjemte den og satte på opptak. Jeg fikk bekreftet min mistanke og gremmes av hvordan de omtaler meg når jeg ikke var tilstede. Anonymkode: 3e559...617 6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 På Saturday, August 19, 2017 den 14.38, AnonymBruker skrev: Vet ikke om det er noe gale med meg eller vennene jeg møter.. Men de fleste jeg tørr å åpne meg til tar utnytte av det eller sier det videre til andre. Jeg gjør aldri det selv, å skjønner ikke hva som er galt med meg? Fant nettopp ut at bestevenninnen min har snakket bak ryggen min veldig lenge, til søsteren min.. Så jeg vil egentlig bare høre at jeg ikke er den eneste som har opplevd noe slikt. Hva er det "falskeste" du har opplevd? Anonymkode: 2a506...cda Du bør velge vennene dine med større omhu. Og du anbefes med å være tilbakeholden med hva du deler med venner rør du vet at de virkelig er vennene dine. Det falskeste? Nei, sånt går jeg ikke og husker på. Anonymkode: fc762...22b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå