Gå til innhold

Herpes på første date...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjelp! Jeg skal på date i morgen, men nå har jeg fått munnsår/herpes og vurderer å droppe hele greia. Hvor deal breaker er det å dra på date med munnsår? "Beklager, kan ikke kline i dag på grunn av munnsåret mitt"....høres jo helt grusomt ut. Ville du droppa noen på grunn av et munnsår? Er dame.

Anonymkode: ae334...7d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt herpes hærper vel ikke en date.

• Liker 3
Gjest JanHelge
Skrevet

Vente med daten dersom det føles riktigere for deg.

Skrevet

Jeg har aldri klina på første date. Det er lov å si at du vil vente litt om dere vil treffes igjen. 

• Liker 1
Gjest NotNaomi
Skrevet

Jeg droppa det jeg ja! Fyttekatta,jeg så bare ikke ut! Det trigges av stress. En fyr jeg liker,men ikke ville på date med,spurte om jeg ville være med ut for å feire bursdagen hans. Og jeg ble tatt på senga og svarte ja. Det ble ikke noe av,for å si det sånn. Men da så jeg så ille ut at jeg måtte få venninnen min til å gå på butikken for meg. Jeg fikk noe på apoteket,men jeg husker dessverre ikke h a salven heter!

Om du bare har et lite sår,Så syns jeg du kan gå på date. Jeg ville ikke brydd meg om det ihvertfall. 

Skrevet

Ts her! Takk for svar dere! Jeg har allerede klint litt med denne fyren, er derfor jeg er litt bekymra, sjansen for at han prøver seg på en klinings på daten er der... Såret er ikke så stort enda. Er egentlig mest redd for at jeg ikke vil være et kjæresteemne for ham på grunn av herpesen.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her! Takk for svar dere! Jeg har allerede klint litt med denne fyren, er derfor jeg er litt bekymra, sjansen for at han prøver seg på en klinings på daten er der... Såret er ikke så stort enda. Er egentlig mest redd for at jeg ikke vil være et kjæresteemne for ham på grunn av herpesen.

Hvis dere skal dele livet sammen må dere dele herpesen også. Klin i vei og håp at det går bra.

Anonymkode: 28fad...06e

Gjest JanHelge
Skrevet
21 minutter siden, drop-dead skrev:

Jeg har aldri klina på første date. Det er lov å si at du vil vente litt om dere vil treffes igjen. 

Blant de kjedelige å date du da, foretrekker å gå hele veien med dama på slutten av første date jeg for min del, hvorfor ikke tenker jeg... :)

Skrevet

Med tanke på at 80% av Norges befolkning har herpes(munnsår), så tror jeg virkelig ikke du TS skal bekymre deg innmari mye. 

Anonymkode: 1653a...989

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke noe mindre kjæreste emne pga herpesen. Jeg datet en som fikk utbrudd bare noen uker ut i datingen og likte han så godt at jeg ikke dumpet han av den grunn, men det er nok ikke noe sjakkrrekk å gå på date med munnsår om det ikke har rukket å bli sterke følelser i sving, da ville jeg funnet på en unnskyldning og tatt daten neste uke. 

Anonymkode: 8f380...ca4

• Liker 1
Skrevet

Tar ingen sjanser. Sa jeg har blitt forkjøla og utsatte hele daten en uke... Så får jeg bare håpe han ikke glemmer meg!

Ts

• Liker 1
Skrevet

Kjøp sånn der usynlig munnsår plaster.

Anonymkode: 6cc68...75c

Skrevet
På 20.8.2017 den 2.10, AnonymBruker skrev:

Kjøp sånn der usynlig munnsår plaster.

Anonymkode: 6cc68...75c

Smitter jo allikevel da. Alt handler ikke om utseende vettu..!

Anonymkode: 013bd...57b

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde ikke regnet med kyssing på første date uansett men det er jo bare å si at du har et munnsår og vil helst ikke smitte om han prøver seg ☺️

Skrevet
På ‎19‎.‎08‎.‎2017 den 14.13, AnonymBruker skrev:

Hvis dere skal dele livet sammen må dere dele herpesen også. Klin i vei og håp at det går bra.

Anonymkode: 28fad...06e

Man kysser da ikke med munnsår, det er da man er smittsom.

Anonymkode: 0a8d2...c06

Skrevet

Jeg hadde ikke ønsket å date noen med munnsår, synes det var riktig å utsette det.

Anonymkode: 0a8d2...c06

Skrevet

Hvis det var veldig synlig hadde jeg kanskje utsatt, om det ikke er det hadde jeg dratt på date. Kysser ikke på første daten uansett, og om det skulle blitt et tema så hadde jeg bare vært ærlig om det.

Anonymkode: e4699...46a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...