AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Høres kanskje ut som et luksusproblem, men jeg hari det siste datet noen menn (ikke samtidig) som rett og slett er for forsiktige, respektfulle og høflige. Den rake motsetningen til playere og "ute etter en ting"-gutta. Problemet er; jeg klarer ikke å bli interessert! Vi kan klaffe på det vennskapelige planet, men det er klin umulig for meg å gå over til det romantiske planet uten at fyren er litt på'n og tør å ta intiativ. Han siste jeg datet traff jeg ukentlig over 2-3 måneder. Vi pratet, pratet, pratet, men vi kom ikke til det steget der vi kysset en gang. Jeg vet at jeg er veldig reservert, og blir enda mer reservert når jeg merker fyren er usikker. Jeg tar selvkritikk for det. Problemet er; etter så lang tid med dating uten at noe fysisk skjer, så er han friendzonet for lengst. Han var virkelig interessert og ble kjempelei da jeg måtte meddele at det ikke funka for meg. Jeg opplever feks menn som alltid lar meg bestemme. Hver gang vi skal på date/treffes spør han hva JEG vil. Han foreslår gjerne dag, feks "finne på noe i morgen?", men det er alltid jeg som skal bestemme hva vil skal, når vi skal og hva vi skal spise. Han sier han liker meg godt, men gir feks ikke komplimenter for utseendet mitt, kun personligheten. Igjen, et godt tegn på "seriøsitet", men jeg føler meg ikke akkurat begjæret. Disse mennene er perfekte på papiret og det er i teorien bra med høy respekt for kvinner, men jeg syns faktisk det blir turn off når respekten går så langt at han ikke tør prøve på et kyss i frykt for at jeg ikke skal like det (eller hva han tenker). Jeg føler meg utakknemlig som fy, og fornuften i meg sier det er feil å la disse mennene gå, men jeg kan ikke tvinge meg selv til å inngå i et forhold med en jeg ikke virkelig liker. Noen ganger tenker jeg at likestillingen har gått for langt. For å sette det på spissen; menn tør ikke kysse uten skriftlig godkjennelse lengre, i frykt for å bli anmeldt for seksuell trakassering. Andre med lignende erfaringer? Anonymkode: 0c843...5e5 10
Fjompen Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Dette er slik damer er nå om dagen. De friendzoner de som faktisk er flotte, går og finner seg en badboy-player fordi de er "spennende", blir brent og kommer og klager til venne-gutta...som er teite nok til å bli der. Enjoy. 22
Uffda Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Hvorfor i all verde kasta du bort tiden til en fyr i 2-3 måneder? 4
Gjest C.Tramell Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 Du må vel begynne å flørte mer selv da? Høflige og korrekte menn vil ikke oppfattes som neandertalere uten selvkontroll og trenger derfor et tydelig klarsignal før de begir seg utpå. Flørt i vei eller bytt type og gå for å temme en player.
Sillyline Skrevet 19. august 2017 #5 Skrevet 19. august 2017 Du kunne jo bare tatt initiativet selv. Det er ikke et krav at mannen skal være den som gjør det. Dersom du vet at han er interessert, kyss ham da vel! 14
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 Skjønner hva du mener, TS. Det er noe med hvordan man føler seg. Når det er jeg som hele tiden må ta insj, er mest breial, går og kjøper øl først, åpner døra - føler meg ikke så veldig sexy da 😆 Og nå kommer det sikker en shit storm her fra de bitre mennene. Men savner altså ikke steinaldermannen, det blir bare litt vanskelig dynamikk med en mann som er mye mer sjenert enn meg. Har dårlig erfaring fra forhold der jeg tjente mest, hadde mer utdanning, generelt mye mer ting på plass. Katastrofe for sexlivet. Vi vil ikke ha alfamannen, vi vil bare ha en som er på linje med oss! Anonymkode: 8691b...da6 5
exictence Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres kanskje ut som et luksusproblem, men jeg hari det siste datet noen menn (ikke samtidig) som rett og slett er for forsiktige, respektfulle og høflige. Den rake motsetningen til playere og "ute etter en ting"-gutta. Problemet er; jeg klarer ikke å bli interessert! Vi kan klaffe på det vennskapelige planet, men det er klin umulig for meg å gå over til det romantiske planet uten at fyren er litt på'n og tør å ta intiativ. Synd du ikke har truffet høflige, respektfulle menn som er selvsikre og initiativrike. Du gjør nok det til slutt. For det er sånne menn vi vil ha. Ikke uhøflige menn uten respekt, playere og ute etter en ting gutta. Blir lei når jeg leser innlegg som kan gi uttrykk at menn kan tro at det er playere og dårlig oppførsel vi vil ha. Det er det selvsagt ikke. Men selvsikkerhet og initiativrike høflige greie menn, det er DET vil vil ha. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han siste jeg datet traff jeg ukentlig over 2-3 måneder. Vi pratet, pratet, pratet, men vi kom ikke til det steget der vi kysset en gang. Jeg vet at jeg er veldig reservert, og blir enda mer reservert når jeg merker fyren er usikker. Jeg tar selvkritikk for det. Problemet er; etter så lang tid med dating uten at noe fysisk skjer, så er han friendzonet for lengst. Han var virkelig interessert og ble kjempelei da jeg måtte meddele at det ikke funka for meg. Usikkerhet og lite initiativ til egne forslag og avgjørelser er lite tiltrekkende. Ikke bland det med playere. 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger tenker jeg at likestillingen har gått for langt. For å sette det på spissen; menn tør ikke kysse uten skriftlig godkjennelse lengre, i frykt for å bli anmeldt for seksuell trakassering. Anonymkode: 0c843...5e5 Menn burde tåle likestillingen. Men dessverre er det mange svake menn. 8
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Prøv deg heller på eldre menn mange av dem er utrolig frekke og ekle Anonymkode: 92135...24d 1
Gjest BethD Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 Skjønner veldig godt hva du mener TS ! Er litt som deg der☺️
Uffda Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 6 minutter siden, exictence skrev: Blir lei når jeg leser innlegg som kan gi uttrykk at menn kan tro at det er playere og dårlig oppførsel vi vil ha. Det er det selvsagt ikke. Men selvsikkerhet og initiativrike høflige greie menn, det er DET vil vil ha. Ingen bryr seg om hva dere vil ha for å være ærlig. 6 minutter siden, exictence skrev: Menn burde tåle likestillingen. Men dessverre er det mange svake menn. Nå er det som regel kvinner som har problemer med likestilling 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 Prøvd utelandske gutter (helst muslimske)? De er gjerne mindre opptatt av å respektere kvinner og mener kvinene har sin rolle og mennene har sin. Det har selvfølgelig både fordeler og ulemper, men en kan ikke få i pose og sekk her i livet. Håper du trives med burka da LUL Anonymkode: 03512...0aa 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 Ja, jeg KUNNE tatt intiativet selv, men problemet er at jeg syns det er turn off når mannen ikke tør gjøre det. Jeg har prøvd å "manipulere meg selv" til å like sånne fyrer (derav dating hele 3 mnd sist forsøk), men når jeg ikke klarer det er det verken rett for meg eller han å fortsette. Jeg kan dessverre ikke styre hva jeg tiltrekkes av. Hadde som sagt ønsket jeg kunne funnet disse ordentlige og respektfulle mennene tiltrekkende, til tross for at de ikke tør prøve seg før jeg har sendt skriftlig samtykke pr post:p TS Anonymkode: 0c843...5e5 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 Er jo ikke enten drittsekk eller tøffel det handler om. Men at begge må vise interesse og initiativ hvis det skal gå fremover og skje ting. Nytter ikke hvis ene eller begge er tafatt. Anonymkode: 31503...44d 15
exictence Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 2 minutter siden, Uffda skrev: Ingen bryr seg om hva dere vil ha for å være ærlig. Nei. Forstår at du ikke bryr deg. Men det er veldig mange som bryr seg, heldigvis. 2 minutter siden, Uffda skrev: Nå er det som regel kvinner som har problemer med likestilling Ja, det er trist. Menn burde ikke ha problemer med det, nei. 3
Uffda Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 Akkurat nå, exictence skrev: Nei. Forstår at du ikke bryr deg. Men det er veldig mange som bryr seg, heldigvis. Ja, det er trist. Menn burde ikke ha problemer med det, nei. Det er jo ikke det. De fleste menn bryr seg om å få fitte. Veldig få bryr seg om hva dere vil ha så lenge dere oppgir den. Og enda viktigere, hva enn dere vil ha er relevant frem til dere er sånn ca midt i 20 årene. Derfra og ut er hva dere vil mer og mer uvesentlig per år. Men dere skjønner det ikke. Dere får det til å se ut som om det liksom er vårt problem at dere ikke finner menn som er som dere vil at de skal være. Alt i alt så er det bare tap av fitte og et knull for menn, dere taer derimot det dere bygger hele fremtiden deres på. Finne en drømmemann å leve livet gjennom han. At dere da ikke får dere vil ha går utelukkende utover dere selv 2
Uffda Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 Og kan du ts, se til helvete å svare på hvorfor du har kasta bort 2-3 måneder på en fyr du fra dag en friendzona? Var det stort sett han som spanderte på deg, er det derfor du kasta bort tiden hans?
straamann Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 (endret) 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Disse mennene er perfekte på papiret og det er i teorien bra med høy respekt for kvinner, men jeg syns faktisk det blir turn off når respekten går så langt at han ikke tør prøve på et kyss i frykt for at jeg ikke skal like det (eller hva han tenker). Noen ganger tenker jeg at likestillingen har gått for langt. For å sette det på spissen; menn tør ikke kysse uten skriftlig godkjennelse lengre, i frykt for å bli anmeldt for seksuell trakassering. Anonymkode: 0c843...5e5 Men kjære deg, det er jo dere kvinner og den politiske korrekte debatten som "favoriserer" kvinner og som stigmatiserer mannlig seksualitet som er årsaken til dette. Det er veldig vanskelig å være mann som dater i dag, når man møter kvinner som på den ene siden er allergisk mot både gentelmannsgester og kroppskontakt før man er "sikker på at man har funnet den rette". Og på den andre siden ønsker de at mannen skal ta initativ, lede og spandere mens kvinnen bare er passiv. (Noe som er i konflikt med likestillingsidealet) Endret 19. august 2017 av straamann 9
Sinsiew Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 4 minutter siden, Uffda skrev: Det er jo ikke det. De fleste menn bryr seg om å få fitte. Veldig få bryr seg om hva dere vil ha så lenge dere oppgir den. Og enda viktigere, hva enn dere vil ha er relevant frem til dere er sånn ca midt i 20 årene. Derfra og ut er hva dere vil mer og mer uvesentlig per år. Men dere skjønner det ikke. Dere får det til å se ut som om det liksom er vårt problem at dere ikke finner menn som er som dere vil at de skal være. Alt i alt så er det bare tap av fitte og et knull for menn, dere taer derimot det dere bygger hele fremtiden deres på. Finne en drømmemann å leve livet gjennom han. At dere da ikke får dere vil ha går utelukkende utover dere selv @Gokkii Nei, bare et godt år igjen nå, så må du visst bytte meg ut 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 3 minutter siden, Uffda skrev: Det er jo ikke det. De fleste menn bryr seg om å få fitte. Veldig få bryr seg om hva dere vil ha så lenge dere oppgir den. Og enda viktigere, hva enn dere vil ha er relevant frem til dere er sånn ca midt i 20 årene. Derfra og ut er hva dere vil mer og mer uvesentlig per år. Men dere skjønner det ikke. Dere får det til å se ut som om det liksom er vårt problem at dere ikke finner menn som er som dere vil at de skal være. Alt i alt så er det bare tap av fitte og et knull for menn, dere taer derimot det dere bygger hele fremtiden deres på. Finne en drømmemann å leve livet gjennom han. At dere da ikke får dere vil ha går utelukkende utover dere selv Vi gir fitta vår når vi finner en mann vi begjærer. Ergo, dere graver deres egen grav. Du er jo uansett ikke den type mann TS snakker om. Anonymkode: b663d...e6c 5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #20 Skrevet 19. august 2017 21 minutter siden, exictence skrev: Synd du ikke har truffet høflige, respektfulle menn som er selvsikre og initiativrike. Du gjør nok det til slutt. For det er sånne menn vi vil ha. Ikke uhøflige menn uten respekt, playere og ute etter en ting gutta. Blir lei når jeg leser innlegg som kan gi uttrykk at menn kan tro at det er playere og dårlig oppførsel vi vil ha. Det er det selvsagt ikke. Men selvsikkerhet og initiativrike høflige greie menn, det er DET vil vil ha. Usikkerhet og lite initiativ til egne forslag og avgjørelser er lite tiltrekkende. Ikke bland det med playere. Menn burde tåle likestillingen. Men dessverre er det mange svake menn. Håper det! Vil jo ikke ha drittsekker heller, de siler jeg fort ut. Problemet er kanskje at jeg har søkt litt for mye i motsatt retning. Forstår at det ikke er bare-bare å "være selvsikker" som mann, men hjernen min er sånn at det er det som er tiltrekkende. Forsiktighet er en flott egenskap det, men irriterende nok funker det ikke for meg. Anonymkode: 0c843...5e5 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå