AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Er det greit egentlig? Jeg er en ung kvinne som kanskje sliter litt når det kommer til kroppskontakt og intimsone og fremmede mennesker. Det er spesielt vanskelig med håndhilsning og bryting av intimsonen fra fremmede. Det er selvfølgelig ikke slik at jeg får anfall, men jeg blir faktisk kvalm. Det har vært ille nå i sommer de gangene jeg har måttet ta buss, og folk bruker mindre klær og jeg kjenner den kroppslukten. Og bussene har vært kjåka. Jeg liker bare ikke å ta på/være oppi andre mennesker som jeg ikke kjenner. Hva tenker dere? Anonymkode: d1ab1...3ba
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Søke hjelp for det? Anonymkode: b0947...c06 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Det er lov. Sjefen vår eier ikke intimsoner og det er tøft. Driver med salg og hun står tett på og kan lett stryke oss feks. over ryggen når vi har en deal fiksa. Det stresser flere av oss. Anonymkode: 60fc9...7c1
Gjest C.Tramell Skrevet 19. august 2017 #4 Skrevet 19. august 2017 At dette må føre til at hverdagslige gjøremål blir krevende for deg, og at det kanskje vil føre til begrensninger for hvordan du lever livet ditt. Og så tenker jeg at det er flott at du tar bussen og håndhilser til tross for ubehaget det gir deg, og at du kanskje bør søke profesjonell hjelp for å unngå at det baller på seg og hindrer deg i å leve et normalt liv.
Gjest O.G. Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Er ingen som er glad i å få fremmede i intimsonen sin?
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #6 Skrevet 20. august 2017 Det med tettpakkede busser liker ikke jeg heller. Og grusomt å måtte trekke inn andre sin svettelukt eller dårlige ånde. Men å håndhilse noen gjør meg ikke noe, det blir jo helt annerledes. Du legger nok altfor mye i et håndtrykk. Anonymkode: 71064...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå