Gå til innhold

Returnere vare uten returpakke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg bestilte noe jeg vil retuernere, men jeg har kastet pakken den kom i. Hvordan kan jeg returnere det da?

Anonymkode: a6d20...31c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakk det inn i noe annet vel?

Mulig jeg ikke har forstått spørsmålet helt her..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller mener du orginalembalasjen på gjenstanden? I så fall er det sjeldent at du får returnert det. På de fleste nettsider står det i reglene om retur at gjenstanden må returneres i orginalembalasje. 

Anonymkode: 13465...f49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med at du har kastet "pakken"? Mener du emballasjen varen var pakket inn i, eller pappesken som den var lagt i for å sendes pr post? Man kan ta en hvilken som helst pappeske, spør på en butikk om de har noen tomme i passende str.

Hvis det er emballasjen rundt selve varen, f.eks. en hårføner og du har mistet esken med bildet av hårføneren og produktnavnet på, så får du ikke returnert den. Alle butikker krever at varer returneres i original emballasje. Ellers får de jo ikke solgt det videre.

Det eneste er hvis du skal REKLAMERE, dvs klage, på et produkt som er gått i stykker og derfor skal returnere det. Da skal jo ikke butikken selge det på nytt, og man trenger ikke original emballasje.

Endret av Million
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...