AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #1 Skrevet 19. august 2017 Hva betyr denne firkanten? Alle disse testene kom i samme sending. Anonymkode: fa004...f32
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #3 Skrevet 21. august 2017 Jeg tror ikke den betyr noe, men ville regnet testen som ødelagt. Anonymkode: f32df...a49 1
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #4 Skrevet 21. august 2017 Fikk sånn en gang jeg også på den typen der. Var iallefall ikke gravid. Defekt test vil jeg tro. Anonymkode: cbebc...4be
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #5 Skrevet 21. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fikk sånn en gang jeg også på den typen der. Var iallefall ikke gravid. Defekt test vil jeg tro. Anonymkode: cbebc...4be Ka fikk du falskt positivt da eller? Anonymkode: fa004...f32
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #6 Skrevet 21. august 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ka fikk du falskt positivt da eller? Anonymkode: fa004...f32 Nei den var jo ikke positiv i det hele tatt med det tegnet der. Det er jo ikke slik en positiv test ser ut, det er jo ikke fargestoff i de strekene du ser en gang. Anonymkode: cbebc...4be
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #7 Skrevet 21. august 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei den var jo ikke positiv i det hele tatt med det tegnet der. Det er jo ikke slik en positiv test ser ut, det er jo ikke fargestoff i de strekene du ser en gang. Anonymkode: cbebc...4be Jeg tror kansje du misforstod? Jeg lurer på hvorfor du konkluderte med at den var defekt? Var du gravid og fikk negativt svar? Jeg er klar over at min ikke var positivt. Anonymkode: fa004...f32
AnonymBruker Skrevet 21. august 2017 #8 Skrevet 21. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror kansje du misforstod? Jeg lurer på hvorfor du konkluderte med at den var defekt? Var du gravid og fikk negativt svar? Jeg er klar over at min ikke var positivt. Anonymkode: fa004...f32 Jeg konkluderte med at den var defekt fordi den så ut som din; en slags sort firkant langt mot venstre del av testen og uten fargestoff. Som sagt så var jeg ikke gravid. Anonymkode: cbebc...4be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå