AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Hatt kontakt i 3 mnd og date ca 1 mnd. I starten var det mye kontakt. Nå som vi ses kan han virke mindre interessert, og bruke lang tid på å svare. Denne uken har det vært fryktelig ille da han har vært mye opptatt uten at jeg helt vet med hva. Her om dagen dro han av gårde til jobb klokken halv seks og var ikke hjemme før halv to på natten - dvs nesten 24 timer noe som fikk meg til å tenke han skjuler noe I dag ble jeg mer sikker på at han skjuler noe for plutselig sendte han snap hvor han hadde shavet veiviseren noe han ikke har gjort iløpetav 4 mnd vi har kjent hverandre I morgen skal han til meg det ville han jeg spurte han men han kunne ikke komme før klokken 22 for han hadde andre planer han ikke sa hva var og jeg vil ikke grave Kan det tenkes han dater flere? Er døds forelsket og vil ikke være naiv Vi er 28 og 22 Anonymkode: f422c...a6a
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 Det er godt mulig at han dater andre. At dere har truffet hverandre i en måned kan jo ikke ha gitt tid til så mange treff vel? Så lenge dere ikke har tatt praten om å kun date hverandre og være såkalt "eksklusive" så er både du og han fri til å date andre. At han ikke kom hjem før på natta etter jobb kan være fordi han var ute på jobb pils med jobbgutta , du må ikke overtolke all verden. Jeg hadde nok også reagert på veiviseren som plutselig var barbert, men det kan også være noe så uskyldig som at han prøver å hinte til deg at han er klar for sex med DEG. Treff han et par ganger til og vis han den beste versjonen av deg, prøv å ikke stress og hvertfall ikke vis han at du er usikker! Så spør du han etter et par treff til rett ut om hvordan dere står, hva han ser for seg at dere er og evn kan bli , om han syntes dere skal ta det som det kommer og være åpne for å date andre eller om han kan se for seg en fremtid med deg og vil være eksklusive (ikke date andre). Anonymkode: d7303...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 Dropp. Han høres ut som den type mann som kun bruker damer for eget selvtillitsboost. Mest sannsynleg treffer han flere ja. En mann som holder såpass mye skjult vet hva han driver med 😉 Anonymkode: 52261...078 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå