AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg har begynt med å erstatte punktum med smileansikt Dette begynte jeg med her på KG Jeg er nok allerede mer eller mindre skadet av KG Er det bare meg, eller er dere flere som har erfart det samme Anonymkode: 4277f...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Del Skrevet 18. august 2017 Anonymkode: e28b9...6de 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Del Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Anonymkode: e28b9...6de Anonymkode: 4277f...472 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 18. august 2017 #4 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg har faktisk skjerpet meg på KG, på Messenger derimot... Får en sterk trang til å skrive dialekt og putte inn engelske ord her og der. Kunne ønske det var noen som kunne korrigere kommafeilene mine, lærer meg jo aldri de reglene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå