AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg vet at mange føler det samme, men akk så ensom jeg føler meg. Jeg har flere venner, men det hender at de fester og møtes uten meg, og da føler jeg at jeg er oversett og ikke bra nok. Jeg har et stort behov for å få være med hele tia. Jeg skjønner ikke hvor det kommer fra. Vært slik siden barneskolealder. Føler meg veldig fort utelatt. Er så innmari kjedelig å føle det sånn! Anonymkode: f0325...645
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Bare vit at du ikke er alene. Alle mennesker har behov for å føle seg sett, hørt og inkludert, og det kan det noen ganger være lett at en ikke blir. Hvis en føler seg ensom hjelper det å "inkludere seg selv". Spør dem om de har noen kommende planer og om du kan bli med. Be dem eventuelt om å si fra om kommende planer de har senere, la dem vite at du alltid er åpen for å bli med på ting. Anonymkode: 2cabd...7c2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Jeg vet at jeg er velkommen, aldri vært et problem det. Jeg vil bare være en selvfølge å bli bedt. Storforlangende men 🙈 Ts Anonymkode: f0325...645
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå