Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #1 Skrevet 13. januar 2005 ser at i tråden, ala: "må du suge typen....", at de fleste sier at de aldri MÅ suge type, men at de gjør det av egen interesse og føler ikke noe press. er det ikke vanlig at gutter/jenta hinter ("presser" hodet litt lengre ned) om at man vil at den andre parten skal utføre oralsex på dem, eller blir det totalt idioti??
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #2 Skrevet 13. januar 2005 Jo det er vanlig ... Vertfall i mitt forhold
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #3 Skrevet 13. januar 2005 Her presses det ingen veier, vi gjør kun det vi selv har lyst til
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #4 Skrevet 13. januar 2005 Her presses det ingen veier' date= vi gjør kun det vi selv har lyst til Noen ganger kan det være opphissende med litt "press" også... Selv om grunntanken i ett hvert forhold er at en ikke skal gjøre noe en ikke vil....
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #5 Skrevet 13. januar 2005 svært så mange liksom feminister det er her da. Snufs, buhuuuuuu...jeg SKAL aldri vike på krava om å gjøre noe jeg ikke har lyst til (men jeg har jo egentlig lyst allikevel)
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #6 Skrevet 13. januar 2005 Tror ikke jeg skjønte helt hvor du vil henne? Jeg er ikke og har aldri utgitt meg for å være noen kvinnesakskvinne om det er dit du vil. Jeg er ikke for full likestilling (foruten lik lønn for likt arbeide) og jeg personlig nyter å bli dominert.
Gjest Anonymous Skrevet 13. januar 2005 #9 Skrevet 13. januar 2005 og her skrev jeg inni din tekst. den var som sagt til tex
Gjest Dazed Skrevet 13. januar 2005 #10 Skrevet 13. januar 2005 ser at i tråden, ala: "må du suge typen....", at de fleste sier at de aldri MÅ suge type, men at de gjør det av egen interesse og føler ikke noe press. er det ikke vanlig at gutter/jenta hinter ("presser" hodet litt lengre ned) om at man vil at den andre parten skal utføre oralsex på dem, eller blir det totalt idioti?? Neineinei! her i gården er det frivillig
Gjest Gjesta Skrevet 13. januar 2005 #11 Skrevet 13. januar 2005 Jeg må innrømme at den siteringen over her var så rotete at jeg ikke skjønte hvilken kommentar som egentlig var til meg. Jeg for min del liker hverken press eller "tvang" og det gjør ikke mannen min heller. Så da så...
Gjest gjesta Skrevet 13. januar 2005 #12 Skrevet 13. januar 2005 Jeg vil heller ikke gjøre noe jeg presses til.. Men det er litt sexy, at han holder lett over hodet mitt. at han vil j skal gjøre det. Så gjør j det, for jeg vet han vil, og jeg liker å tilfredsstille ham
Gjest Chrizzy Skrevet 13. januar 2005 #13 Skrevet 13. januar 2005 Ja det er en fin måte å si -Jeg vil du skal gjøre det på, uten ord! I de fleste sex forhold så vet man jo hvor man har hverandre, hva man kan og ikke kan Om en jente skulle stritte mot slik at mannen er nødt til å bruke masse kraft, så stopper han jo så klart!? Fordi han skjønner at hun ikke vil! Jeg synes det er bra at man bare leder hverandre med hendene, som dans
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #14 Skrevet 16. januar 2005 Enig med Chrizzy. Alle steder står det jo at man bør fortelle partneren hva man liker og ikke, hva man vil at partneren skal gjøre i senga og ikke. At mannen dytter litt på meg for å hinte om at han har lyst til å bli sugd, er jo bare det: han forteller meg hva han har lyst til. At HAN tar initiativet til at jeg skal suge ham, betyr jo ikke at det er motvillig fra min side! (Tvert imot, faktisk, jeg elsker å suge ham!)
Champagne Skrevet 16. januar 2005 #15 Skrevet 16. januar 2005 Jeg hater å bli dyttet ned! Jeg suger gjerne, men da gjør jeg det fordi jeg synes det passer der og da, ikke fordi noen dytter hodet mitt ned. Hadde en ex som hver gang vi hadde sex ba meg om å suge han, likte ikke det noe bedre akkurat. Også har jeg en ex som elsket å utføre på meg, og hodet hans forsvant ned hele tiden. Det likte jeg heller ikke, og prøvde å holde han fast oppe hos meg
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #16 Skrevet 16. januar 2005 Ja det er en fin måte å si -Jeg vil du skal gjøre det på, uten ord! I de fleste sex forhold så vet man jo hvor man har hverandre, hva man kan og ikke kan Om en jente skulle stritte mot slik at mannen er nødt til å bruke masse kraft, så stopper han jo så klart!? Fordi han skjønner at hun ikke vil! Jeg synes det er bra at man bare leder hverandre med hendene, som dans *lage rare bilder i hodet.....* ser for meg mannen som såvidt prøver å dytte dama ned, og hun presser litt imot, mens han står på sitt og presser ENDA mer, hun strider i mot, mens han dytter MER og MER!!!!
Gjest Anonymous Skrevet 16. januar 2005 #17 Skrevet 16. januar 2005 Jeg hater å bli dyttet ned! Jeg suger gjerne, men da gjør jeg det fordi jeg synes det passer der og da, ikke fordi noen dytter hodet mitt ned. Enig! Her er det 100 % likestilling ja! Han kan godt hinte litt med ord eller noe, men å PRESSE meg ned (selv om det bare er lett)?! No freakin way....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå