AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg gjør mye i hverdagen. Alt i fra jobb, trening, og jeg stiller opp for venner/familie samt at jeg jobber for røde kors og studerer (når jeg rekker det). Når man gjør så mye så legger man fort merke hvem som ikke gjør eh... noe. Det blir da selvsagt lett for meg å tenke at de som ikke gjør en brøkdel av alt jeg gjør er direkte late og at det finnes alt for mange der ute som bare forventer å bli servert. Jeg liker å bruke meg selv og spesielt til noe nyttig, og en del av dette velger jeg selv, men mye av det blir ikke valgt selv. Det er ting man MÅ gjøre (plikt folk har, borgerplikt kalles det), så når jeg enda en gang ser at folk er på fylla OG kritiserer det meste så merker jeg at jeg blir skikkelig irritert og oppgitt. Her er det mange som meg som gjør masse bra også får man dritt og blir nesten spyttet på midt oppi alt det gode man gjør. Enkelte ganger får man ikke et takk en gang, og i det noen sitter og trøkker i seg enda mer øl og mat så pugger jeg litt mer på studiene mine i mens en eller annen kritiserer det også! Hva feiler det sånne folk? Hadde de likt at man kritiserte de? Eh... nei. Er det så vanskelig å bevege seg å gjøre en ting som folk ikke vil gjøre, men som folk faktisk må gjøre av seg selv? Utakk er verdens lønn, og neste gang en latsabb kritiserer oss som gjør så mye og som regel bra ting så kommer jeg til å kritiserer latskapen til disse, lenge! Og utakknemligheten deres. For det har geller ikke slike alt-mulig-klagere! Anonymkode: 16354...720
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #2 Skrevet 19. august 2017 lite å gjøre på i helg? Anonymkode: f2c2b...a86 2
Simbyxor Skrevet 19. august 2017 #3 Skrevet 19. august 2017 (endret) Du er så mye bedre enn alle andre, tsHusk at det å "hjelpe røde kors" er verdt svært lite dersom du ellers i livet er så hatefull som du uttrykker i innlegget ditt. Endret 19. august 2017 av Simbyxor Glemte flagget! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå