AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #21 Skrevet 20. august 2017 På Friday, August 18, 2017 den 21.04, AnonymBruker skrev: Er det noen andre enn meg som har brukt en hel dag i sengen å bare onanert? Jada, er ung enda... Anonymkode: f9a80...1c5 Ja, jeg gjør det, noen ganger hele helgen. Kroppen bare er i opprør å krever mer og mer nytelse. Anonymkode: f5af8...846 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #22 Skrevet 20. august 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Da har du nok ikke hatt orgasme enda. Du vet når du får orgasme Jeg tilbringte en dag i sengen, kanskje 5-6 timer. Fikk nok opp mot 25-30 orgasmer i løpet av de timene. Ble en sammenhengende rus, klarte ikke stoppe. Anonymkode: 0ed2e...245 Kjenner meg så igjen, det er ikke til å holde ut å bare må ha orgasme igjen og igjen når jeg først er igang. Anonymkode: f5af8...846 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #23 Skrevet 20. august 2017 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jo, klart jeg blir tilfredsstilt, men følelsen er så deilig at jeg ikke får nok av den og ønsker derfor bare å fortsette. Jeg er like kåt hele veien. Jeg er ganske tilfredsstilt etter en slik økt, og det er ikke påan igjen dagen etter, nei Det er veldig lenge siden jeg har hatt en slik seanse. Selv om det er deilig så føler jeg etterpå at jeg har "sløst" bort dagen. Anonymkode: 0ed2e...245 Omtrent som meg. Er du gutt eller jente? Anonymkode: f5af8...846
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #24 Skrevet 20. august 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en sånn jente. Og nei, dette er ikke en sexannonse, så ligg unna. Anonymkode: 7e208...4e6 virkelig...? Anonymkode: 9d977...a2b
MapleSirup Skrevet 20. august 2017 #25 Skrevet 20. august 2017 Naive ungdommer som tror at kåtskap tilhører "de unge"... Bare vent til 40! Men onanere en hel dag gidder jeg ikke. Men noen ganger i løpet av dagen skjer titt og ofte. 2
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #26 Skrevet 20. august 2017 I dag er det senga å hånda igjen... er en slik dagAnonymkode: f9a80...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #27 Skrevet 20. august 2017 På 19.8.2017 den 14.52, AnonymBruker skrev: Jeg er sikker på at jeg har fått orgasme egentlig, for det bygger seg gradvis opp på en måte... Selv blir jeg kåt bare etter noen minutter. Ligger bare å koser med klitorisen uten å bevege meg så veldig. Ble jo utslitt og sovnet etterhvert. Anonymkode: f9a80...1c5 Det kan bygge seg opp og bli veldig godt uten at det er en orgasme. Platåfasen kan vare kjempelenge uten at du kommer i mål, og da er alt helt euforisk godt. Men litt frustrerende om man ikke klarer å bikke over kanten og komme i mål Orgasme er en fin avslutning på oppbyggingen, nesten som en nys som bygger seg opp og slipper løs i en deilig eksplosjon. Får du orgasme vet du det helt sikkert, uten å være det minste i tvil. Hvis du er ganske sikker har du muligens bare nådd platåfasen og hatt det veldig godt. Anonymkode: 8cfcb...0e6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #28 Skrevet 20. august 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det kan bygge seg opp og bli veldig godt uten at det er en orgasme. Platåfasen kan vare kjempelenge uten at du kommer i mål, og da er alt helt euforisk godt. Men litt frustrerende om man ikke klarer å bikke over kanten og komme i mål Orgasme er en fin avslutning på oppbyggingen, nesten som en nys som bygger seg opp og slipper løs i en deilig eksplosjon. Får du orgasme vet du det helt sikkert, uten å være det minste i tvil. Hvis du er ganske sikker har du muligens bare nådd platåfasen og hatt det veldig godt. Anonymkode: 8cfcb...0e6 Er ganske sikker da Anonymkode: f9a80...1c5 1
Ronaldo85 Skrevet 21. august 2017 #29 Skrevet 21. august 2017 På 18.8.2017 den 21.04, AnonymBruker skrev: Er det noen andre enn meg som har brukt en hel dag i sengen å bare onanert? Jada, er ung enda... Anonymkode: f9a80...1c5 Ja, da jeg var 15. Tror jeg kom ni ganger, og det ble tombola til slutt, gitt..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå