AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Er det noen andre enn meg som har brukt en hel dag i sengen å bare onanert? Jada, er ung enda... Anonymkode: f9a80...1c5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Fikk gnagsår på penis engang pga runking..... har trappet ned en del siden den gangen Anonymkode: b2928...d00 3
Gjest RIFF/LIFE Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 (endret) 🦄 Endret 18. august 2017 av RIFF/LIFE .
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre enn meg som har brukt en hel dag i sengen å bare onanert? Jada, er ung enda... Anonymkode: f9a80...1c5 Hvor mange orgasmer klarte du? Anonymkode: 07e43...323
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Jepp, har onanert så jeg fikk vondt klitoris. Jeg klarer lett å få over 10 orgasmer, og kan bli litt avhengig av det. Jeg onanerer ikke så ofte, men når jeg først gjør det tar det timesvis fordi jeg bare må ha flere orgasmer. Anonymkode: 7e208...4e6 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #6 Skrevet 19. august 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange orgasmer klarte du? Anonymkode: 07e43...323 Husker ikke, men klarer å holde meg ganske våt da, så jeg bare kan fortsette. Er ikke sikker på om jeg får orgasme faktisk, men har nok hatt det. En venninne av meg fortalte meg at hun skjelver i hele kroppen når hun kommer. Det har ikke jeg opplevd, men følet at jeg tisser litt på meg, vet ikke om det er normalt... Anonymkode: f9a80...1c5 1
Gjest Alterego666 Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 Når jeg begynte å onanere til jeg fikk utløsning (ca 13 år), benyttet jeg enhver anledning. Tror jeg var oppe i 6-7 ganger i løpet av dagen. På et tidspunkt hovnet pikken opp til størrelsen av en løk.....
Gjest Nordavind Skrevet 19. august 2017 #8 Skrevet 19. august 2017 Høres ut som en bortkastet dag....
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #9 Skrevet 19. august 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Husker ikke, men klarer å holde meg ganske våt da, så jeg bare kan fortsette. Er ikke sikker på om jeg får orgasme faktisk, men har nok hatt det. En venninne av meg fortalte meg at hun skjelver i hele kroppen når hun kommer. Det har ikke jeg opplevd, men følet at jeg tisser litt på meg, vet ikke om det er normalt... Anonymkode: f9a80...1c5 Da har du nok ikke hatt orgasme enda. Du vet når du får orgasme Jeg tilbringte en dag i sengen, kanskje 5-6 timer. Fikk nok opp mot 25-30 orgasmer i løpet av de timene. Ble en sammenhengende rus, klarte ikke stoppe. Anonymkode: 0ed2e...245
SardintrollReturns Skrevet 19. august 2017 #10 Skrevet 19. august 2017 Jeg har hatt dager hvor jeg har følt meg såpass kåt at jeg har onanert mange ganger, men å tilbringe en hel dag i sengen og ikke gjøre annet høres både slitsomt og litt kjedelig ut. Greit å finne på andre ting å gjøre innimellom "slagene", så er det jo greit med et par måltider og toalettbesøk også. 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #11 Skrevet 19. august 2017 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da har du nok ikke hatt orgasme enda. Du vet når du får orgasme Jeg tilbringte en dag i sengen, kanskje 5-6 timer. Fikk nok opp mot 25-30 orgasmer i løpet av de timene. Ble en sammenhengende rus, klarte ikke stoppe. Anonymkode: 0ed2e...245 Må innrømme at dette høres utrolig ut for en mann som er ferdigrunket etter 3 minutter. Har heller ikke hørt om jenter som kan holde på nesten en hel arbeidsdag. Kan du forklare dette nærmere, hvordan du gjorde det? Ingen pauser? Blir en orgasme ca hvert 10. minutt i 5-6 timer..utrolig..onaniens svar på Vasaloppet Anonymkode: 07e43...323 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #12 Skrevet 19. august 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at dette høres utrolig ut for en mann som er ferdigrunket etter 3 minutter. Har heller ikke hørt om jenter som kan holde på nesten en hel arbeidsdag. Kan du forklare dette nærmere, hvordan du gjorde det? Ingen pauser? Blir en orgasme ca hvert 10. minutt i 5-6 timer..utrolig..onaniens svar på Vasaloppet Anonymkode: 07e43...323 Det ble litt pauser ettersom jeg duppet av innimellom orgasmene. Det vil si, 3-4 minutter slumring kanskje, deretter ny stimulering. Så orgasmene var hyppig til tider, altså flere i løpet av 10 minutt. Så tok utmattelsen meg litt, og hvilte noen minutter før påan igjen. Anonymkode: 0ed2e...245
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #13 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det ble litt pauser ettersom jeg duppet av innimellom orgasmene. Det vil si, 3-4 minutter slumring kanskje, deretter ny stimulering. Så orgasmene var hyppig til tider, altså flere i løpet av 10 minutt. Så tok utmattelsen meg litt, og hvilte noen minutter før påan igjen. Anonymkode: 0ed2e...245 Blir du ikke tilfredsstilt av orgasmer som er så kraftige at du dupper av? Er du like kåt igjen etterpå? Og etter en slik onanimaraton, er du tilfredsstilt for lang tid, eller er det påan igjen dagen etter? Virker som kåtskapen her i verden er skjevt fordelt.. Anonymkode: 07e43...323
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #14 Skrevet 19. august 2017 Jeg er sikker på at jeg har fått orgasme egentlig, for det bygger seg gradvis opp på en måte... Selv blir jeg kåt bare etter noen minutter. Ligger bare å koser med klitorisen uten å bevege meg så veldig. Ble jo utslitt og sovnet etterhvert. Anonymkode: f9a80...1c5
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #15 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Blir du ikke tilfredsstilt av orgasmer som er så kraftige at du dupper av? Er du like kåt igjen etterpå? Og etter en slik onanimaraton, er du tilfredsstilt for lang tid, eller er det påan igjen dagen etter? Virker som kåtskapen her i verden er skjevt fordelt.. Anonymkode: 07e43...323 Jo, klart jeg blir tilfredsstilt, men følelsen er så deilig at jeg ikke får nok av den og ønsker derfor bare å fortsette. Jeg er like kåt hele veien. Jeg er ganske tilfredsstilt etter en slik økt, og det er ikke påan igjen dagen etter, nei Det er veldig lenge siden jeg har hatt en slik seanse. Selv om det er deilig så føler jeg etterpå at jeg har "sløst" bort dagen. Anonymkode: 0ed2e...245
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #16 Skrevet 19. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Blir du ikke tilfredsstilt av orgasmer som er så kraftige at du dupper av? Er du like kåt igjen etterpå? Og etter en slik onanimaraton, er du tilfredsstilt for lang tid, eller er det påan igjen dagen etter? Virker som kåtskapen her i verden er skjevt fordelt.. Anonymkode: 07e43...323 Selv blir jeg jo tilfredsstilt av det, men det er liksom ikke nok. Er fortsatt kåt etterpå. Mulig jeg har blitt avhengig. Anonymkode: 7e208...4e6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #17 Skrevet 19. august 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at dette høres utrolig ut for en mann som er ferdigrunket etter 3 minutter. Har heller ikke hørt om jenter som kan holde på nesten en hel arbeidsdag. Kan du forklare dette nærmere, hvordan du gjorde det? Ingen pauser? Blir en orgasme ca hvert 10. minutt i 5-6 timer..utrolig..onaniens svar på Vasaloppet Anonymkode: 07e43...323 Jeg er en sånn jente. Og nei, dette er ikke en sexannonse, så ligg unna. Anonymkode: 7e208...4e6 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #18 Skrevet 19. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en sånn jente. Og nei, dette er ikke en sexannonse, så ligg unna. Anonymkode: 7e208...4e6 What?? Tror du at noen oppfatter dette som en sexannonse..? Du trenger uansett ikke be noen ligge unna, som anonym her inne, hvor skulle noen finne deg? Anonymkode: 07e43...323 3
AnonymBruker Skrevet 19. august 2017 #19 Skrevet 19. august 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: What?? Tror du at noen oppfatter dette som en sexannonse..? Du trenger uansett ikke be noen ligge unna, som anonym her inne, hvor skulle noen finne deg? Anonymkode: 07e43...323 Det er alt for mange slibrige menn på kg. Dette var ikke rettet mot deg spesifikt, men alle menn. Det er ikke (som en annen skriver i denne tråden) så mange jenter som kan ha mange multiple orgasmer, og skriver du det er du nærmest dømt til å få menn etter deg. Anonymkode: 7e208...4e6
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #20 Skrevet 20. august 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er alt for mange slibrige menn på kg. Dette var ikke rettet mot deg spesifikt, men alle menn. Det er ikke (som en annen skriver i denne tråden) så mange jenter som kan ha mange multiple orgasmer, og skriver du det er du nærmest dømt til å få menn etter deg. Anonymkode: 7e208...4e6 Det skjønner jeg, fantastisk med sånne damer, men hvordan får du dem etter deg når du er anonym her inne? Jeg er uansett ikke her inne for å sjekke damer, er trofast mot den jeg har. Hadde jeg vært ute etter sexpartner hadde nok valgt en annen arena hvor det var mulig å komme i kontakt. Men jeg synes det er et spennende tema, og spennende å høre andres erfaringer, ikke noe annet.. Anonymkode: 07e43...323
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå