AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg har en avtale i morgen, med en fyr jeg møtte på bussen. Han er ikke kjent her i byen og ønsket å møte meg slik at jeg kunne vise han rundt. Jeg sa ja, men jeg har ikke lyst likevel. Jeg sliter veldig med angst, spesielt i store folkemengder, en lørdag formiddag i byen er et mareritt.... Og jeg tror at han har tatt feil av meg..., jeg er ikke den sprudlende personen som jeg lot som jeg var på bussen. Dessuten er jeg heller ikke så kjent her i byen, så jeg aner ikke hvilke steder jeg skal vise han. Er det veldig dårlig gjort om jeg avlyser? Anonymkode: ec3e3...488 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grubbyftw Skrevet 18. august 2017 #2 Del Skrevet 18. august 2017 Nope, skjønner deg godt..slet med angst i åresvis..er ikke noe lett. Var et mareritt å gå i byn husker eg :/ Stor klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Høna79 Skrevet 18. august 2017 #3 Del Skrevet 18. august 2017 Det er bedre om du avlyser enn om du ikke dukker opp.. Samtidig, kanskje du selv vil ha godt av å utfordre deg selv på denne måten og bevege deg litt utenfor komfort-sonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Del Skrevet 18. august 2017 Det er nok litt kjipt for han om du avlyser, men om du ikke egentlig har noe lyst til å treffe han så gjør det jo ikke noe for din del å avlyse. Er ikke som at han skriver gråtebrev til deg etterpå Og mest sannsynlig så ser han på denne omvisningen som en date, han kunne jo spurt hvem som helst andre på bussen om det bare var for å prate og få en omvisning i byen, så du kan jo risikere å være i en litt presset situasjon om du ikke er interessert i noe date med han. Men send han en melding og avlys, eller ikke send melding å avtal tidspunkt og møtested (med mindre det er avtalt) så han ikke stiller opp og står der å venter mens du aldri kommer. Anonymkode: 4ac99...e5d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå