AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Hvorfor fremstilles det på film at når jenta/kvinnen er lei seg, tårer i øynene, litt gråting, så gir han henne en klem, og et kyss men så blir det to kyss (for menn tar all nærhet som foranledning til potensiell sex), og så plutselig så utvikler dette seg til at hun også har lyst, og det hele utvikles til sex?! Når jeg er lei meg så er det godt med en klem og en armkrok å sitte i, og akkurat det jeg ønsker, men sex, absolutt ikke. Er det noen som ønsker dette når de er lei seg, eller er det filmindustrien som kun kjører på guttas premisser, alså sex i alle anledninger mulig? Jeg føler det blir så feil hver gang det skjer i en film, og det irriterer meg at det fremstilles slik. Anonymkode: 519b2...de7 5
Uffda Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Enig i at de kunne blitt flinkere til å fremstille dere som de lett irritable, lett provoserte sutrerne dere er, men tror paradoksalt nok det ville vekket de samme reaksjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Syns det heller er menn som fremstilles feil i så fall. Stort sett er menn feige og pisser i buksa av at kvinner gråter og unngår dem da, fremfor å trøste dem eller ha trøstesex med dem. Anonymkode: 3009d...36e 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Like toskete som at hver gang et kvinnfolk i en film får tak i en pistol skal det siktes med begge hender, brei beinføring og vagge frem og tilbake med hoftene. Ser like latterlig ut hver gang. Anonymkode: 329ac...248 2
Lutetium 71 Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fremstilles det på film at når jenta/kvinnen er lei seg, tårer i øynene, litt gråting, så gir han henne en klem, og et kyss men så blir det to kyss (for menn tar all nærhet som foranledning til potensiell sex), og så plutselig så utvikler dette seg til at hun også har lyst, og det hele utvikles til sex?! Når jeg er lei meg så er det godt med en klem og en armkrok å sitte i, og akkurat det jeg ønsker, men sex, absolutt ikke. Er det noen som ønsker dette når de er lei seg, eller er det filmindustrien som kun kjører på guttas premisser, alså sex i alle anledninger mulig? Jeg føler det blir så feil hver gang det skjer i en film, og det irriterer meg at det fremstilles slik. Anonymkode: 519b2...de7 Spillefilmer er ikke dokumentarer, for å si det forsiktig. Gi ditt bidrag her. ..og ja, det kan godt hende filmen er viklet på den måten, for å tekkes en viss målgruppe. På samme vis som typiske romantiske filmer gjerne er snekret sammen for å tekkes en annen målgruppe. Film er stort sett underholdning og sier lite om virkeligheten. Sånn er det bare. 2
Uffda Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det heller er menn som fremstilles feil i så fall. Stort sett er menn feige og pisser i buksa av at kvinner gråter og unngår dem da, fremfor å trøste dem eller ha trøstesex med dem. Anonymkode: 3009d...36e 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Like toskete som at hver gang et kvinnfolk i en film får tak i en pistol skal det siktes med begge hender, brei beinføring og vagge frem og tilbake med hoftene. Ser like latterlig ut hver gang. Anonymkode: 329ac...248 Eller kvinner i krig eller som banker menn😂😂 urealistisk som faen Anonymkode: bb5b6...4dc
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Ikke bare det. Men når en kvinne gråter på film er hu like pen uansett. Jeg blir rød i hele fjeset og snørra renner 😂 Anonymkode: 6aec8...0bb 7
Mr. Kilmister Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor fremstilles det på film at når jenta/kvinnen er lei seg, tårer i øynene, litt gråting, så gir han henne en klem, og et kyss men så blir det to kyss (for menn tar all nærhet som foranledning til potensiell sex), og så plutselig så utvikler dette seg til at hun også har lyst, og det hele utvikles til sex?! Når jeg er lei meg så er det godt med en klem og en armkrok å sitte i, og akkurat det jeg ønsker, men sex, absolutt ikke. Er det noen som ønsker dette når de er lei seg, eller er det filmindustrien som kun kjører på guttas premisser, alså sex i alle anledninger mulig? Jeg føler det blir så feil hver gang det skjer i en film, og det irriterer meg at det fremstilles slik. Anonymkode: 519b2...de7 Det er filmtriks😂
Thyra Skrevet 18. august 2017 #10 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Eller kvinner i krig eller som banker menn😂😂 urealistisk som faen Anonymkode: bb5b6...4dc Visste du ikke at det finnes kvinnelige soldater? 3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #11 Skrevet 18. august 2017 Det er filmindustrien som alle andre industrier kjører på guttas premisser. Har faktisk opplevd to ganger å hatt det skikkelig vondt, grått , og at vedkommende (2 forskjellige i hver episode) som jeg ikke har noe som helst seksuell eller romantisk relasjon til innen typ 2 minutter går fra å sette seg ved siden av meg og prøve å si noe oppløftende og trøste, til å stryke vekk håret fra ansiktet mitt og starte å kysse på meg! Ble mildt sagt helt sjokkert og ekla ut, tenk å prøve å utnytte seg av en jente fordi hun er i et svakt øyeblikk og tenke at det passer seg med seksuelle tilnærmelser! For å si det sånn så var dette gutter jeg hadde hatt som kamerater i flere år, og som jeg aldri gadd å henge med ever igjen... ! Motbydelig ! Anonymkode: 8ce9e...621 5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #12 Skrevet 18. august 2017 Jeg tror stikkordet er "på film". Anonymkode: 87d09...4a9 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #13 Skrevet 18. august 2017 serier er ofte mer basert på virkeligheten enn det filmer er. Filmer har så kort tid på seg til å underholde og fange deg, så der er det andre ting som gjelder. Anonymkode: 5f05f...248
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #14 Skrevet 18. august 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: serier er ofte mer basert på virkeligheten enn det filmer er. Filmer har så kort tid på seg til å underholde og fange deg, så der er det andre ting som gjelder. Anonymkode: 5f05f...248 Enig. I serier har man mer tid på seg til å ha mer virkelighetsnære reaksjoner. Filmer hadde blitt temmelig kjedelige og langdryge dersom alle reaksjoner og handlinger hadde vært som i virkeligheten. Sex selger. Jeg synes egentlig ikke at det har noe særlig med menns premisser å gjøre. Sex selger for kvinner også. Ofte er det jo den type lidenskapelige sexen og begjær, og det er jo slettes ikke på menns premisser. Det har mer med kvinnens fantasi av sex. Anonymkode: 9369e...0a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå