AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Hei! Jeg trenger hjel! Prøvde meg for første gang på karamellsaus i dag, og første forsøket endte med brent kjele(andre ble veldig bra). Så nå har jeg en kjele med størknet sukker i bunn. Prøvde trikset med vann og oppvaskmiddel og koke det opp, og det ser ut til å ha løsnet det meste. Men hvor skal jeg kaste dette "vannet"? Er så redd det kan tette igjen rørene. Veldig takknemlig for all hjelp! Anonymkode: 0c9d8...7fd
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg trenger hjel! Prøvde meg for første gang på karamellsaus i dag, og første forsøket endte med brent kjele(andre ble veldig bra). Så nå har jeg en kjele med størknet sukker i bunn. Prøvde trikset med vann og oppvaskmiddel og koke det opp, og det ser ut til å ha løsnet det meste. Men hvor skal jeg kaste dette "vannet"? Er så redd det kan tette igjen rørene. Veldig takknemlig for all hjelp! Anonymkode: 0c9d8...7fd Hell det i en melkekartong og kast det i restavfallet Anonymkode: 9d430...c6f 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå