Gå til innhold

Bensinkort som ikke er kreditt? (betalingsanmerkninger)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei=) 
Er det noen av dere som vet om fordelskort, rabattkort osv for drivstoff som ikke er kredittkort man må søke om? De som kommer opp på Google er alle på kreditt og det er ikke aktuelt for meg pga betalingsanmerkninger. Jeg har to stk pga mange år gammel kredittgjeld. Ganske idiotisk egentlig, begge startkravene var på 1500 hver og har vokst veldig mye til å ha startet så lavt. Jeg har ca 230 k i året, betaler så klart ned litt og litt fast i måneden, men kommer ikke til å bli ferdig på noen få mnd enda og ønsker å finne et slikt kort om det finnes så fort som mulig.

Kanskje noen vet om noe? Et type kort hvor man bare betaler forskudd.

Takk for alle tips og jeg tar gjerne imot tips til sparetips som gjelder drivstoff (bensin) ellers også =) 

Anonymkode: 634e3...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Coop medlemskort gir nå 40øre rabatt pr liter hos circle k, det har jeg funnet ut ar er billigst, hvis du treffer på rett tid! Morgen/formiddag er bensin og diesel billigst, gjerne utover uken. Her jeg bor ligger bensin på ca 11.80-12.30 kr rundt formiddag. Senere på dagen blir det fort 14-16kr literen! 

Anonymkode: ce149...e0b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde et rabattkort på Uno X her for noen år siden. Man fikk 30 øre (???) rabatt pr liter man fylte tror jeg det var og fikk summen utbetalt på slutten av året. Klarte å avmagnetisere mitt kort og fikk aldri somlet meg til å skaffe nytt så vet ikke om du får dette lenger. Dro bare dette kortet før jeg dro bankkortet :)

Samboeren min har Cirkle K avtale på sitt bankkort. Han får noen ører i rabatt når han fyller på Cirkle K. Usikker på hvor mye. Det er ikke kredittavtale på det heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trumf gir bonus på 30 øre/literen (tror jeg) hos Shell :) altså ikke Trumf Visa, men vanlig Trumf bonuskort :) 

 

Endret av boblevann
Rettelse: de gir bonus, ikke rabatt. Men du kan ta ut bonusen i penger når du vil, da :)
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Coop medlemskort gir nå 40øre rabatt pr liter hos circle k, det har jeg funnet ut ar er billigst, hvis du treffer på rett tid! Morgen/formiddag er bensin og diesel billigst, gjerne utover uken. Her jeg bor ligger bensin på ca 11.80-12.30 kr rundt formiddag. Senere på dagen blir det fort 14-16kr literen! 

Anonymkode: ce149...e0b

Det er vel 40 øre medlemsbonus pr liter, ikke 40 øre rabatt? Det er jo uansett 40 øre spart pr. liter, men rabatt får du der og da, mens medlemsbonus må samles opp og hentes ut.  :) 

På Esso gir medlemskortet 35 øre rabatt, om TS trenger å hente ut besparelsen fortløpende. 

Anonymkode: c4043...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel 40 øre medlemsbonus pr liter, ikke 40 øre rabatt? Det er jo uansett 40 øre spart pr. liter, men rabatt får du der og da, mens medlemsbonus må samles opp og hentes ut.  :) 

På Esso gir medlemskortet 35 øre rabatt, om TS trenger å hente ut besparelsen fortløpende. 

Anonymkode: c4043...9b1

Så med Coop-kortet henter jeg ut pengene på etterskudd?  Vet det er sånn når man bruker butikken deres, så gir mening. 

Takk for tips, dere :) 

Anonymkode: 634e3...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du NAF medlem så får du 30 øre/liter i rabatt hos Circle K.

Anonymkode: 4bebe...361

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel 40 øre medlemsbonus pr liter, ikke 40 øre rabatt? Det er jo uansett 40 øre spart pr. liter, men rabatt får du der og da, mens medlemsbonus må samles opp og hentes ut.  :) 

På Esso gir medlemskortet 35 øre rabatt, om TS trenger å hente ut besparelsen fortløpende. 

Anonymkode: c4043...9b1

Ups, du har helt rett!

Anonymkode: ce149...e0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

https://www.esso.no/promotions   litt nedover på siden der er kortene de tilbyr, finner bare kredittkort.

Var noen som nevnte et Esso medlemskort. 

Coop og Trumf er iallefall ordnet:)

 

 

Anonymkode: 634e3...a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Coop medlemskort gir nå 40øre rabatt pr liter hos circle k, det har jeg funnet ut ar er billigst, hvis du treffer på rett tid! Morgen/formiddag er bensin og diesel billigst, gjerne utover uken. Her jeg bor ligger bensin på ca 11.80-12.30 kr rundt formiddag. Senere på dagen blir det fort 14-16kr literen! 

Anonymkode: ce149...e0b

Coop kortet er det eneste du kan få rabatt på hos Esso og Circle. Registrerer du betalingskortet ditt hos sistnevnte får du 50 øre i rabatt i 50 dager. 

Men vær obs på at rabatten på coopkort ikke utbetales før i februar påfølgende år. Beløpet du sparer blir akkumulert på coopkortet til årsbonusen gjøres opp i februar. 

Anonymkode: 9bd0d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så med Coop-kortet henter jeg ut pengene på etterskudd?  Vet det er sånn når man bruker butikken deres, så gir mening. 

Takk for tips, dere :) 

Anonymkode: 634e3...a75

Jeg ser jeg var litt uklar: Med Coop-kortet får du de 40 ørene med medlemsbonus hos Cirkle K på etterskudd, men med det samme Coop-kortet får du 35 øre medlemsrabatt hos Esso der og da. :) 

Medlemskortet jeg snakket om i forbindelse med Esso var altså det samme Coop-medlemskortet, ikke et Esso-medlemskort. Jeg ser dette lett kunne misforstås. 

Anonymkode: c4043...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Coop kortet er det eneste du kan få rabatt på hos Esso og Circle. Registrerer du betalingskortet ditt hos sistnevnte får du 50 øre i rabatt i 50 dager. 

Men vær obs på at rabatten på coopkort ikke utbetales før i februar påfølgende år. Beløpet du sparer blir akkumulert på coopkortet til årsbonusen gjøres opp i februar. 

Anonymkode: 9bd0d...411

Se det forrige innlegget mitt - Coop har forskjellige typer medlemsfordeler hos Esso og Cirkle K, og besparelsen hentes ut på forskjellig måte/tidspunkt. :) 

Anonymkode: c4043...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser jeg var litt uklar: Med Coop-kortet får du de 40 ørene med medlemsbonus hos Cirkle K på etterskudd, men med det samme Coop-kortet får du 35 øre medlemsrabatt hos Esso der og da. :) 

Medlemskortet jeg snakket om i forbindelse med Esso var altså det samme Coop-medlemskortet, ikke et Esso-medlemskort. Jeg ser dette lett kunne misforstås. 

Anonymkode: c4043...9b1

 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Se det forrige innlegget mitt - Coop har forskjellige typer medlemsfordeler hos Esso og Cirkle K, og besparelsen hentes ut på forskjellig måte/tidspunkt. :) 

Anonymkode: c4043...9b1

Og nå ser jeg at jeg tar feil - rabatten hos Esso utbetales også en gang i året. :( 

Beklager. Jeg ble lurt av formuleringene til Coop, men når jeg leser hele teksten deres står det jo tydelig at utbetalingen skjer en gang i året også for Esso-rabatten. :( 

Anonymkode: c4043...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Coop kortet gir 70 øtr hos UnoX. (Husker ikke hvor lenge tilbudet varer.) 

Anonymkode: 9bd0d...411

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...