Gå til innhold

Uønsket ereksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Typen får fort ereksjon. Jeg synes det er gøy å pirre han ute blandt andre. Jeg har spurt om det er greit og han tillater det så lenge keg ikke gjør det rundt familien og nærmeste venner😂😂.

Har dere fått ereksjon på plasser dere ikke burde?

Anonymkode: f7403...a46

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er kult med litt pirring når det passee seg. Ta handa i bukslommen hans når han ikke forventer det. Eller lignende, Han kan jo bare skubbe deg litt om det blir for mye av det gode. Husker ikke noen spesielle steder eller ganger som ble flaue.

Anonymkode: 762b7...2cb

Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Typen får fort ereksjon. Jeg synes det er gøy å pirre han ute blandt andre. Jeg har spurt om det er greit og han tillater det så lenge keg ikke gjør det rundt familien og nærmeste venner😂😂.

Har dere fått ereksjon på plasser dere ikke burde?

Anonymkode: f7403...a46

Ja. På en måte. Var på hytta deres. Klokka var 11-12 da jeg fant ut at jeg ville stå opp. Dama lå å sov, noe jeg trodde svigermor også gjorde. Det var så stille i hytta. Jeg listet meg ut fra soverommet i en tynn joggebukse med en helvetes ståpikk. Et morgenbrød som ikke ville avta. Det så svigermor der hun satt med lange øyne i sofaen å drakk kaffe. Hun smilte bare å lurte på om jeg ville ha kaffe. Det er vår lille hemmelighet. Men det hender vi smiler lurt til hverandre pga det.

Anonymkode: 6c4f0...5a4

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Men det hender vi smiler lurt til hverandre pga det.

giphy.gif

Anonymkode: 42df4...9f3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...