AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Typen får fort ereksjon. Jeg synes det er gøy å pirre han ute blandt andre. Jeg har spurt om det er greit og han tillater det så lenge keg ikke gjør det rundt familien og nærmeste venner😂😂. Har dere fått ereksjon på plasser dere ikke burde? Anonymkode: f7403...a46
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Det er kult med litt pirring når det passee seg. Ta handa i bukslommen hans når han ikke forventer det. Eller lignende, Han kan jo bare skubbe deg litt om det blir for mye av det gode. Husker ikke noen spesielle steder eller ganger som ble flaue. Anonymkode: 762b7...2cb
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen får fort ereksjon. Jeg synes det er gøy å pirre han ute blandt andre. Jeg har spurt om det er greit og han tillater det så lenge keg ikke gjør det rundt familien og nærmeste venner😂😂. Har dere fått ereksjon på plasser dere ikke burde? Anonymkode: f7403...a46 Ja. På en måte. Var på hytta deres. Klokka var 11-12 da jeg fant ut at jeg ville stå opp. Dama lå å sov, noe jeg trodde svigermor også gjorde. Det var så stille i hytta. Jeg listet meg ut fra soverommet i en tynn joggebukse med en helvetes ståpikk. Et morgenbrød som ikke ville avta. Det så svigermor der hun satt med lange øyne i sofaen å drakk kaffe. Hun smilte bare å lurte på om jeg ville ha kaffe. Det er vår lille hemmelighet. Men det hender vi smiler lurt til hverandre pga det. Anonymkode: 6c4f0...5a4 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men det hender vi smiler lurt til hverandre pga det. Anonymkode: 42df4...9f3 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå