AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Ikke ute etter "oppsøk legevakta!", for dritvondt er det ikke. i ettermiddag fikk jeg plutselig vondt nederst i ryggen på venstre side. Ikke muskulært, men "inni" liksom. Ikke vondt mens jeg ligger, men kjenner det godt når jeg sitter og beveger meg, spesielt i framoverbøyd stilling. Er forøvrig i sluttfasen av mensen, og har en historie med to svangerskap utenfor livmor. Men de gangene forløp det seg på andre måter. Og egglederen ligger jo ikke i ryggen 😉 Noen som vil synse litt om hva det kan være? Anonymkode: 46649...238
asterix Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 https://nhi.no/symptomer/nyrer-og-urinveier/akutte-flankesmerter-veiviser/
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Takker for svar, men jeg har hatt nyrestein tidligere. Og da var smertene voldsomme. Anonymkode: 46649...238
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar, men jeg har hatt nyrestein tidligere. Og da var smertene voldsomme. Anonymkode: 46649...238 Det kan være små steiner eller nyregrus. Jeg sliter med nyresteiner som blir laget hele tiden. Og i perioder så er ikke smertene like sterke som når det kommer et skikkelig anfall. Men for all del, det kan være mye annet også. Anonymkode: 3bc06...aec
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 Hos meg startet nyrebekkenbeltelense med en slik smerte. Først var det som en strekk og bare smerte ved bevegelse. På kort tid så fikk jeg store smerter når jeg pustet. Hver bidige åndedrag ga et uutholdelig smerte i korsryggen og flanken. Noen timer senere hadde jeg skyhøy feber med frostrier og kramper. Var iskald og glovarm om hverandre. Smerter i hele kroppen, verst i korsryggen og flanke. Så.. blackout. Husker jeg var på vei til sykehuset, mer husker jeg ikke. Hadde null symptomer på urinveisinfeksjon. Men prøver ga utslag på det. Anonymkode: ddf22...d89
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #7 Skrevet 18. august 2017 Egglederne og eggstokkene ligger an mot ryggen, og smerter derfra kan godt ledes bak/bli oppfattet som å komme fra ryggen, særlig hvis de irriterer bukhinnen. Men dette kan jo være alt mellom himmel og jord, du må nesten vurdere selv hva du tror er mest sannsynlig. Anonymkode: 83ddc...ec5
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #8 Skrevet 18. august 2017 Jeg takker for svar! ang nyrebekkenbetennelse.. burde man ikke kjenne det som en uvi i forkant? Med svie når msn tisser? Spør sikkert veldig dumt nå.. men jeg trodde nyrebekkenbetennelse kom av ubehandlet uvi? Ellers har smertene vært noenlunde stabile de siste par timene, så jeg tror og håper det ikke er noe alvorlig 😊 Ts Anonymkode: 46649...238
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #9 Skrevet 18. august 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde null symptomer på urinveisinfeksjon. Men prøver ga utslag på det. Anonymkode: ddf22...d89 Så ikke dette før jeg posta forrige innlegg.. Jaja.. får vel bare vente å se. Ts Anonymkode: 46649...238
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå