Gå til innhold

Han overdriver ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte trenger dere bekreftelse damer? En gang i året,hver mnd,uke,dag eller time? 

Dater en nå som ikke overdriver med å bekrefte hva han føler for meg,jeg vet hva han føler innerst inne,men hadde vært fint om han hadde sagt det oftere enn 1-2 ganger i mnd. Eeelsker å høre det å det varmer hjertet mitt😄

Anonymkode: 8f436...498

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen klarer bare ikke formidle hva de føler. Frustrerende for de av oss som snakker om følelser som det mest naturlige i verden, men vi er tilsynelatende satt sammen likt forskjellig.

Ts, sånne ting blir iallefall ikke bedre. Er han ikke raus med komplimenter nå kommer de ikke som en flom senere akkurat. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Arcturus skrev:

Noen klarer bare ikke formidle hva de føler. Frustrerende for de av oss som snakker om følelser som det mest naturlige i verden, men vi er tilsynelatende satt sammen likt forskjellig.

Ts, sånne ting blir iallefall ikke bedre. Er han ikke raus med komplimenter nå kommer de ikke som en flom senere akkurat. 

Haha! Sant! Veldig irriterende at man bare ikke kan si litt fine ting innimellom som gjør den andre glad. Skjønner at han ikke er heelt komfortabel med det,er jo somregel når han har drukket litt at han forteller meg hva han føler. 

Vet at han synes jeg er aalt for pen for han og at han er redd for at jeg skal dumpe han for noen andre,så kanskje er det det som gjør at han er usikker og litt tilbakeholden? Ikke vet jeg..

Anonymkode: 8f436...498

Skrevet

Mange måter å gjøre ting på. Menn tror ofte det kun er bare en måte å gjøre det på, og det er å si det. 

Men det er jo alle de små gestene som betyr noe. Som noe så enkelt som en post-It lapp på speilet med et hjerte på. At man har laget et hjerte i melken i kaffen. At han bare ser på henne og kanskje stryker henne over kinnet. Det trenger ikke være så komplisert bare det blir formidla på en måte som passer en. Men alle har behov for bekreftelse og man kan ikke bare kreve å få uten å gi noe tilbake. 

Anonymkode: 6c7e7...389

Skrevet
36 minutter siden, BethD skrev:

Si det til han da vel ? 

Haha, og du tror det hjelper? Da har du nok ikke levd sammen med noen som ikke åpner seg. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Arcturus skrev:

Haha, og du tror det hjelper? Da har du nok ikke levd sammen med noen som ikke åpner seg. 

Nei. Kanskje ikke ☺️

Skrevet

Hører det fra samboer flere ganger om dagen 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...