Gå til innhold

Dama til en kompis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg og kona hadde vært på Konsert med ett vennepar. Etter konserten ble det til at vi gikk på Byn og drakk en del før vi satte kursen hjemover.

i drosjen satt jeg og kona i baksete med venninnen mellom oss. I løpet av kjøreturen begynner venninnen vår å beføle med opp og ned på låret på en måte som gjorde at jeg fikk en forventet reaksjon. Jeg stoppet henne dessverre ikke og etter en stund merket hun hva som hadde reagert i buksen min. Hun begynte da å stryke forsiktig over denne samtidig som hun så meg dypt inn i øynene. Da vi kom frem til dem slapp jeg Hanne IT av drosjen og HiN Kent meg godt i bulen og kysset meg godtatt før hun gikk avgårde hånd i hånd med sin mann.

jeg har ikke klart å glemme dette og gruer meg til å treffe henne igjen. Hva bør jeg gjøre? Bare la det gå forbi eller si det til noen?

elsker min kone over alt

Anonymkode: c6b1b...abd

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingenting2
Skrevet

:sulosi: dette skjønte jeg ingenting av. Hvem er Hanne og hva sier Kent?

Skrevet

Tydeligvis mye rart som skjer på (tidligere) høyskolen i Narvik.

Anonymkode: adb6d...d94

• Liker 2
Skrevet

Kan love at hun garantert gruer seg mye mer til å møte deg igjen. Lat som ingenting. Gjør hun noe sånt igjen stopper du henne og sier du ikke vil gjøre det mot din kone/ikke er interressert.

Skrevet
2 minutter siden, canacas skrev:

:sulosi: dette skjønte jeg ingenting av. Hvem er Hanne og hva sier Kent?

Du skjønner vel at det er stavekontrollen (han ut og hun kjente el l). Men kanskje ikke du skal i råd om dette gjorde at du ikke forsto historien.

ts, hvorfor stoppet du henne ikke? Ville ikke gjort noe, men vært avvisende med henne ved neste anledning. Om hun prøver seg så er det bare å si at hun gikk over streken forrige gang og st du ble så perpleks at du ikke visste hvordan reagere. Ville ikke tatt det opp nå, hun vil jo bare spørre som jeg hvorfor du ikke gjorde noe og anta at du egt likte det, men måtte tygge på det lenge før du gjorde det politisk korrekte og avviste henne.

Anonymkode: 7b6e3...741

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg og kona hadde vært på Konsert med ett vennepar. Etter konserten ble det til at vi gikk på Byn og drakk en del før vi satte kursen hjemover.

i drosjen satt jeg og kona i baksete med venninnen mellom oss. I løpet av kjøreturen begynner venninnen vår å beføle med opp og ned på låret på en måte som gjorde at jeg fikk en forventet reaksjon. Jeg stoppet henne dessverre ikke og etter en stund merket hun hva som hadde reagert i buksen min. Hun begynte da å stryke forsiktig over denne samtidig som hun så meg dypt inn i øynene. Da vi kom frem til dem slapp jeg Hanne IT av drosjen og HiN Kent meg godt i bulen og kysset meg godtatt før hun gikk avgårde hånd i hånd med sin mann.

jeg har ikke klart å glemme dette og gruer meg til å treffe henne igjen. Hva bør jeg gjøre? Bare la det gå forbi eller si det til noen?

elsker min kone over alt

Anonymkode: c6b1b...abd

OMG Er det Hanne på IT:edie:

• Liker 1
Skrevet

Kona di så vel at hun kyssa og befølte deg om hun satt på andre siden av dere? Sikker på dette ikke bare er en fantasi? Få venner av et par prøver seg på paret, det blir veldig kleint senere. Jeg har blitt spurt av et vennepar om jeg ville bli med på trekant, og det at de så på meg sånn ødela vennskapet.

Hva hadde du følt om en mann begynte å kysse og beføle kona di og hun ikke sa noe i mot? UTRO SVIN!!!!!!!!!

Anonymkode: 7dfc6...b05

• 2 uker senere...
Skrevet

Når både du og kona skulle sitte bakerst, hvorfor lot dere en annen sitte mellom dere? Dere ikke satt ved siden av hverandre?

Kanskje kona di er også med på leken og hun/kona lot henne prøve på deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...