Gå til innhold

Magebilder før og etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele? Skal starte med styrketrening og håper på en mer trent mage😊 

Anonymkode: cf275...be9

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

100 situps om dagen, og slutta å drikke pepsi max 😄

Endret av Cyrus
Denne tråden handler ikke om meg
Skrevet
32 minutter siden, Cyrus skrev:

20170224_110133.thumb.jpg.beb360c9d226d0978930c9ee3e57c00c.jpg

Snapchat-685052189.thumb.jpg.36cc4653e3ac49e573e450405efc9ab0.jpg

Wow☺

Skrevet

Mye finere kropp på det øverste bildet etter min smak :) (Mener IKKE å rakke ned på kroppen din, bare ønsket å poengtere at normale kropper også er flott :) ) Men gratulerer ser du har jobbet hardt og det er et veldig godt valg å trene og kutte ut brus for helsas skyld! :) Og det er nok mange som både drømmer om, og sikler etter den kroppen!

Ts, følg Fitness og trenings profiler på instagram, bare søk på abs så kommer det masse opp. Blås i profilene som bare poster poseringsbilder. Følg de som har video av øvelsene sine og før og etter bilder, det som faktisk inspirerer!

Jeg slet med å komme i gang med trening og holde motivasjonen, spesielt når jeg bare så perfekte kropper på instagram. Så unfollowet jeg de og fulgte porfiler som faktisk viste treningsvideor i stedet og nå trener jeg tre ganger i uka.

Anonymkode: cfa23...d17

• Liker 4
Skrevet

@Cyrus med briller og abs :ninuskapus:DAMN!

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mye finere kropp på det øverste bildet etter min smak :) (Mener IKKE å rakke ned på kroppen din, bare ønsket å poengtere at normale kropper også er flott :) ) Men gratulerer ser du har jobbet hardt og det er et veldig godt valg å trene og kutte ut brus for helsas skyld! :) Og det er nok mange som både drømmer om, og sikler etter den kroppen!

Ts, følg Fitness og trenings profiler på instagram, bare søk på abs så kommer det masse opp. Blås i profilene som bare poster poseringsbilder. Følg de som har video av øvelsene sine og før og etter bilder, det som faktisk inspirerer!

Jeg slet med å komme i gang med trening og holde motivasjonen, spesielt når jeg bare så perfekte kropper på instagram. Så unfollowet jeg de og fulgte porfiler som faktisk viste treningsvideor i stedet og nå trener jeg tre ganger i uka.

Anonymkode: cfa23...d17

For et bra innlegg 🙂 For mange trener for utseende. Jeg trodde jo man trente for helsa jeg 🤔 At man blir slank og fit er bare en positiv bieffekt. 

Jeg har selv gått fra supertrent med mageruter (jeg er jente) uten å ha vært i et treningsstudio. Bare naturlig aktiv. Så ble jeg skadet og ble trulten. La på meg 15 kg og stort sett alt på mage og rumpe. Jeg likte faktisk kroppen min mer da. Endelig hadde jeg runde og fine former og jeg følte meg veldig feminin 😀 Men formen var helt elendig og jeg var slapp og lat. 

Nå er jeg atletisk/trent igjen pga opptrening etter skade. Jeg hatet å føle meg i dårlig form og savnet å være aktiv. Skadene er begrenset og jeg er i god form. Noe som har resultert i en definert kropp men jeg sparer på litt fett 😉 Jeg er mer opptatt av en sunn balanse. 

Anonymkode: 75060...70d

Skrevet

Du er flott på begge bildene Cyrus, men personlig foretrekker jeg det øverste. 

• Liker 2
Skrevet

Ser selv sånn ut..TS 

20170818_224819.jpg

• 2 uker senere...
Skrevet
På 18. august 2017 den 22.21, Cyrus skrev:

Kan du poste før/etter-bildene igjen? Får dem ikke opp

Anonymkode: a1d00...e88

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan du poste før/etter-bildene igjen? Får dem ikke opp

Endret av Cyrus
Skrevet
På 21. august 2017 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Ser selv sånn ut..TS 

20170818_224819.jpg

Du har alt en fin og slank mage, om du er helt utrent nå skal det nok ikke mye til før du blir mer definert 

Anonymkode: 13d5c...16c

Skrevet

Beklager at jeg spør, men bruker du noe form for steroider eller noe...?

Anonymkode: 1c14e...5c6

Skrevet
7 minutter siden, Cyrus skrev:

IMG_20170904_193352.thumb.jpg.aaeca670657e995b8fb6345a7fa337c5.jpg

👌🏻

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager at jeg spør, men bruker du noe form for steroider eller noe...?

Anonymkode: 1c14e...5c6

Nei 😄

Skrevet
34 minutter siden, Cyrus skrev:

Nei 😄

Men du har kun tatt situps? Ingen annen form for trening, jogging etc?

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du har kun tatt situps? Ingen annen form for trening, jogging etc?

Selvfølgelig ikke. Jeg begynte med isolert magetrening lenge etter at de bildene der ble tatt. Hard trening for hele kroppen, og en sunn og fornuftig diett!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...