Gjest NotNaomi Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg lurer på noe. Hvor mange prosent av "vennene" og vennene deres liker det dere legger ut egentlig?
mapanda Skrevet 20. august 2017 #2 Skrevet 20. august 2017 Hakke peil, alt for mange venner til å vite hvem som gjør det og ikke
Mari Y Skrevet 20. august 2017 #3 Skrevet 20. august 2017 Har ikke peiling. Men husk at du kan velge å ikke følge folks innlegg på Facebook.
AnonymBruker Skrevet 20. august 2017 #4 Skrevet 20. august 2017 Legger ikke ut noe som helst på facebook. Har bare en profil for å kunne følge med hva som skjer der inne blant andre. Anonymkode: 849b8...8ff 1
stan Skrevet 20. august 2017 #5 Skrevet 20. august 2017 Varier jo veldig. På det meste kanskje 60 - 70 %. Men i første fase av Facebook takket jeg jo ja til kreti og pleti. Skulle ha ryddet opp litt, men jeg har ikke så lyst til å kaste ut folk heller. Men av de jeg faktisk har kontakt med er det ganske god respons, likes og kommentarer. Prøver å legge ut noe litt ordentlig. Tull sparer jeg til KG
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå