AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Del Skrevet 18. august 2017 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Del Skrevet 18. august 2017 Nei Anonymkode: 629dd...fa3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Del Skrevet 18. august 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei Anonymkode: 629dd...fa3 Beklager. Trodde spørsmålet var om jeg hadde reagert ikke hvordan jeg hadde reagert. Hadde vel egentlig ikke reagert på noen måte. Bare et "ok" Anonymkode: 629dd...fa3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 18. august 2017 #4 Del Skrevet 18. august 2017 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Har ikke reagert foreløpig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Del Skrevet 18. august 2017 Hadde sikkert foreslått noen morsomme serier og stoner litteratur Anonymkode: ef2fd...470 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 18. august 2017 #6 Del Skrevet 18. august 2017 Aner ikke. Henger generelt ikke med hasj-brukere. Regner med jeg hadde ignorert det så lenge det kun påvirket personen selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. august 2017 #7 Del Skrevet 18. august 2017 Noen poster et innlegg om at hasj kurerer kreft, og noen poster et innlegg om at han burde fengsles, om 10... 9... 8... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AgentFassbender Skrevet 18. august 2017 #8 Del Skrevet 18. august 2017 Er det noe å reagere på i det hele tatt? Vennen min lever sitt liv, jeg lever mitt liv. Sammen er vi venner osv. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsejesus Skrevet 18. august 2017 #9 Del Skrevet 18. august 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Kommer helt an på hvem og hvorfor og hvordan. I utgangspunktet ville jeg ikke hengt meg opp i det med mindre han var ruset på jobb eller i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. august 2017 #10 Del Skrevet 18. august 2017 Hadde ikke reagert. Fordi jeg vet at enten går det bra, eller så gjør det ikke det. Og det er fint lite jeg kan gjøre for å påvirke det resultatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy89 Skrevet 18. august 2017 #11 Del Skrevet 18. august 2017 Nei, hadde virkelig ikke brydd meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronterte Skrevet 18. august 2017 #12 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg hadde absolutt ikke likt det og jeg hadde nok sagt det til personen. Bare hold meg utenfor og ikke røyk foran meg, takk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #13 Del Skrevet 18. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Da ville jeg - fordi jeg jobber mye med kliniske problemstillinger knyttet til dette - rolig forklare hvilken risiko han/hun utsetter seg for både helsemessig og juridisk, samt en del klinisk/kjemiske aspekter for hvorfor det ikke er særlig smart. Folk velger selv - men jg aksepterer ikke at de sutrer over juridiske konsekvenser så lenge de med viten og vilje bryter loven. Jg kjenner mange som har hatt et visst forbruk. De får selv ta ansvar for konsekvensene, men jeg gidder ikke å ha kontakt med stonere, eller folk som har forlest seg på hasjevangelistenes propagandasider. Anonymkode: b619c...15f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. august 2017 #14 Del Skrevet 18. august 2017 Jeg gjør oppmerksom på at noe sånt som 80% av Norges befokning ikke er tilhengere av en cannabislegalisering. Og det er IKKE fordi vi er så uopplyste. Bare så det er nevnt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 18. august 2017 #15 Del Skrevet 18. august 2017 2 minutter siden, T-Rex skrev: Jeg gjør oppmerksom på at noe sånt som 80% av Norges befokning ikke er tilhengere av en cannabislegalisering. Og det er IKKE fordi vi er så uopplyste. Bare så det er nevnt. Flertallet av Norges befolkning har ingen eller liten kunnskap om narkotikapolitkk. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. august 2017 #16 Del Skrevet 18. august 2017 1 minutt siden, Beltedyr skrev: Flertallet av Norges befolkning har ingen eller liten kunnskap om narkotikapolitkk. Flertallet av Norges befolkning over 30 har en viss livserfaring. Folk som ruser seg, vil oftest fortrenge de negative sidene av rusbruken. Og det kan fort bikke over i rusmisbruk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #17 Del Skrevet 18. august 2017 13 minutter siden, T-Rex skrev: Flertallet av Norges befolkning over 30 har en viss livserfaring. Folk som ruser seg, vil oftest fortrenge de negative sidene av rusbruken. Og det kan fort bikke over i rusmisbruk. Det samme gjelder alkohol.. og de aller fleste er ikke alkoholikere. Anonymkode: 9af81...54a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T-Rex Skrevet 18. august 2017 #18 Del Skrevet 18. august 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det samme gjelder alkohol.. og de aller fleste er ikke alkoholikere. Anonymkode: 9af81...54a Dette er helt korrekt. Og for de som får problemer, så er det et helvete. Uansett rusmiddel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #19 Del Skrevet 18. august 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: 2 ganger i uka, hvordan ville du reagert? Anonymkode: b6a2f...f4d Det er hans sak hva han velger å putte i kroppen sin. Så gjør jeg det klart at jeg vil ikke ha sånt presset på meg, i min bil eller hjemme hos meg. Anonymkode: c12bd...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #20 Del Skrevet 18. august 2017 Hadde sluttet å være venn med den personen. Anonymkode: 1efee...b5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå