AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Jeg tok en eggløsningstetst kl 13 i dag og den er på vei til å bli positiv ( enten i kveld eller natt) Nå når jeg Varnpå do oppdaget jeg at jeg hadde blødd litt. Det var komt i trusen og kom på papiret når jeg tørket meg. Lyserosa. Prøver å bli gravid, men stresser ikke med det. Noen med erfaring? Anonymkode: cc53a...277
Somre Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Kan godt hende det er EL-blødning. Har hatt det før jeg også, hadde da hatt el-smerter noen timer før. Det var helt lyserødt. Kan nok også være en tilfeldig mellomblødning😊
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Har du sjekket utfloden, hvis den ser ut som eggehvite eller er klumpete? Det gir en god indikator på når sæd enklest mulig kan entre livmortappen og befrukte egget. Anonymkode: 4cc79...bb1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Ha sex. Noen sier at når man får litt lyserosa ved eggløsning er en ekstra fruktbar. Tviler på det finnes vitenskaplig bevis for det, men skader jo ikke prøveAnonymkode: 38a4c...b11
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ha sex. Noen sier at når man får litt lyserosa ved eggløsning er en ekstra fruktbar. Tviler på det finnes vitenskaplig bevis for det, men skader jo ikke prøve Anonymkode: 38a4c...b11 Ja, vi hoppet i senga med en gang gubben kom hjem 😂 Anonymkode: cc53a...277
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå