Gå til innhold

dusjkabinett - plast el glass

Vilje

Anbefalte innlegg

vurderer dusjkabinett jeg, og lurer fælt på hva jeg bør tenke på..ønsker best mulig kvalitet, og vurderer også om jeg skal ha klart eller røkfarget glass...også tenker jeg at aluminiumskanter kanskje blir litt "ut" snart, selv om jeg synes det er finest....synspunkter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville desidert gått for glass. Du sier du er opptatt av kvalitet, og da ville jeg ikke vurdert plast engang. Det både ser og føles billig ut. (Går fortere i stykker også.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok valgt glass, men ikke av helt gjennomsiktig uten mønster. Foreldrene til kjæresten min har det, og det er umulig å holde pent. Med mindre alle i familien liker å bruke nal hver gang de dusjer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok valgt glass' date=' men ikke av helt gjennomsiktig uten mønster. Foreldrene til kjæresten min har det, og det er umulig å holde pent. Med mindre alle i familien liker å bruke nal hver gang de dusjer..[/quote']

For noe tull!!

Klart det er mulig å holde det pent. Vil du heller ha et duskabinett som du ikke trenger rengjøre, fordi skitten ikke vises så tydelig??? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg har glass (gjennomsiktig) det er et styr å holde rent, alt viser på det både dråper og kalk. Så glass er nok flott, men det krever endel å holde vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(wow' date=' tenk å bli så engasjert av emne om dusjkabinetter :o )[/quote']

Så engasjert?? Bare fordi jeg var uenig med deg? :roll:

Jeg mener fortsatt at det ikke er den voldsomme jobben å holde det rent jeg da. Vi har en sånn svaber som fulgte med dusjen da vi kjøpte den. Og når vi dusjer bruker vi den etterpå. Det tar ca 10 sekunder. Ellers så vaskes glasset + dusjen med den ukentlige vaskingen av badet.

Det hender selvsagt at vi ikke alltid bruker svaberen, men det ser da ikke helt jæ*** ut fordet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...