Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Byttet studie i år. Gikk tidligere første året på en bachelor (planen var i utgangspunktet å gå hele graden). Har med andre ord "droppet ut", selv om jeg skal ta flere stp i det studiet senere.

Uansett, begge programmene ligger inne i studentweb nå. Jeg har trukket meg fra undervisning/ikke meldt meg opp i de fagene jeg skulle hatt i den første graden. Må jeg gjøre noe mer? Gjør det noe at begge ligger der?

Anonymkode: 92137...5b8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjorde det samme (gikk fra et studieløp til et annet) ved UiO, på min ble bare det forrige programmet erstattet av det nye, hvor jeg selv måtte legge inn de fagene jeg ønsket å legge inn i graden fra forrige programmet jeg gikk (kan altså ikke se gamle studieprogrammet, kun resultatene). Høres litt rart ut at begge er der fremdeles, men du kan jo sende dem en mail og høre.

Anonymkode: e9de2...0fd

Skrevet

På mitt studium måtte man også si ifra at man ikke skulle gå der lenger i tilfelle noen ville søke opprykk. 

Anonymkode: ff70e...d92

Skrevet

Hvordan er det mulig å melde seg på to studier samtidig på studentweb?

Skrevet

^^Det er ikke det. De kommer opp automatisk når man har blitt tatt opp på studiet.

Jeg begynte også på en bachelor i fjor, og byttet til noe annet i år. Når studieplassen min var bekreftet, hadde jeg begge programmene på studentweb. Så søkte jeg om permisjon fra forrige bachelor og da forsvant den. Nå har jeg bare gjeldende studie som vises.

TS, ta kontakt med studieveileder eller -koordinator. De har tilgang til alt og sjekker om alt er på stell. Siden du har droppet ut helt av forrige studie, tror jeg du må levere inn sluttmelding og si fra deg plassen din. Så lenge du er registrert som student på et studie, vil det komme opp på studentweb.

Skrevet
3 timer siden, Devilheart skrev:

^^Det er ikke det. De kommer opp automatisk når man har blitt tatt opp på studiet.

Jeg begynte også på en bachelor i fjor, og byttet til noe annet i år. Når studieplassen min var bekreftet, hadde jeg begge programmene på studentweb. Så søkte jeg om permisjon fra forrige bachelor og da forsvant den. Nå har jeg bare gjeldende studie som vises.

TS, ta kontakt med studieveileder eller -koordinator. De har tilgang til alt og sjekker om alt er på stell. Siden du har droppet ut helt av forrige studie, tror jeg du må levere inn sluttmelding og si fra deg plassen din. Så lenge du er registrert som student på et studie, vil det komme opp på studentweb.

Ahh, okei, skal gjøre det på mandag. Takk :-)

Anonymkode: 92137...5b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...