AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #1 Skrevet 18. august 2017 Hei, har ett par spm. jeg gjerne vil ha svar på 😋 Jeg har kjøpt alle LV veskene mine i utlandet, men skal nå ha speedy 35, neverfull mm og en ny key pouch. I utlandet har dette vært veldig standard varer, men ettersom jeg ikke har vært i butikken i Oslo vet jeg ikke helt. Bestilles de inn etter forespørsel eller har de det stort sett inne? Anonymkode: b00eb...c67
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #2 Skrevet 18. august 2017 Hvorfor ikke ringe? De får spørsmål hele tiden 😊 Anonymkode: d64f1...3f1 1
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #3 Skrevet 18. august 2017 Ja, hadde ringt om jeg ikke venter på nytt sim kort.. Og om de har inne, så får jeg en venn til å kjøpe med for meg i dag :D Så slipper jeg å vente til over helgen Anonymkode: b00eb...c67
Unika Skrevet 18. august 2017 #4 Skrevet 18. august 2017 Jeg tror, uten å være skråsikker, at dette er varer de har på lager ja.
Dixie Skrevet 18. august 2017 #5 Skrevet 18. august 2017 Det er veldig standardvarer de 99% sikkert har inne. Lv i Oslo har godt utvalg
AnonymBruker Skrevet 18. august 2017 #6 Skrevet 18. august 2017 Det har det nok inne, men LV i Oslo har rævva service, bare så du er forberedt på det. Anonymkode: 4f87e...69b
Anette.94 Skrevet 19. august 2017 #7 Skrevet 19. august 2017 (endret) Både Neverfull og Speedy er classics, så de har de nok nesten garantert Key pouch kan sikkert variere basert på materialet og farge (de har mest sannsynlig i monogram, DE eller DA, men dersom det er snakk om spesielle farger i epi eller vernis, kan det hende de ikke har). Har aldri opplevd at butikkene i utlandet ikke har da, siden dette er ganske standard varer, som du selv sier. Tipper det er såkalte suppleringsvarer som de får inn etterhvert som de selger. Endret 19. august 2017 av Anette.94
Skorpion89 Skrevet 24. august 2017 #8 Skrevet 24. august 2017 Nå er det dessverre sånn at Louis Vuitton skal slutte å ha altfor mye av canvas-veskene i butikkene. Fordi de vil fronte de dyrere skinnveskene. Det er dette de vil satse på nå. De skal ikke slutte med canvas-veskene og slg, men de vil være vanskeligere å få tak i ved å bare gå inn i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå