Gå til innhold

Louis Vuitton

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har ett par spm. jeg gjerne vil ha svar på 😋 

Jeg har kjøpt alle LV veskene mine i utlandet, men skal nå ha speedy 35, neverfull mm og en ny key pouch. I utlandet har dette vært veldig standard varer, men ettersom jeg ikke har vært i butikken i Oslo vet jeg ikke helt. Bestilles de inn etter forespørsel eller har de det stort sett inne? 

Anonymkode: b00eb...c67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke ringe? De får spørsmål hele tiden 😊

Anonymkode: d64f1...3f1

• Liker 1
Skrevet

Ja, hadde ringt om jeg ikke venter på nytt sim kort.. Og om de har inne, så får jeg en venn til å kjøpe med for meg i dag :D Så slipper jeg å vente til over helgen

Anonymkode: b00eb...c67

Skrevet

Jeg tror, uten å være skråsikker, at dette er varer de har på lager ja. 

Skrevet

Det er veldig standardvarer de 99% sikkert har inne. Lv i Oslo har godt utvalg

Skrevet

Det har det nok inne, men LV i Oslo har rævva service, bare så du er forberedt på det. 

Anonymkode: 4f87e...69b

Skrevet (endret)

Både Neverfull og Speedy er classics, så de har de nok nesten garantert :) Key pouch kan sikkert variere basert på materialet og farge (de har mest sannsynlig i monogram, DE eller DA, men dersom det er snakk om spesielle farger i epi eller vernis, kan det hende de ikke har). 

Har aldri opplevd at butikkene i utlandet ikke har da, siden dette er ganske standard varer, som du selv sier. Tipper det er såkalte suppleringsvarer som de får inn etterhvert som de selger.

Endret av Anette.94
Skrevet

Nå er det dessverre sånn at Louis Vuitton skal slutte å ha altfor mye av canvas-veskene i butikkene. Fordi de vil fronte de dyrere skinnveskene. Det er dette de vil satse på nå. De skal ikke slutte med canvas-veskene og slg, men de vil være vanskeligere å få tak i ved å bare gå inn i butikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...